Lynnadan devam........................................
Sabah olmuştu. Gözümü açtığımda kızlar hala yatıyordu
Kalktım ve perdeyi çektim. Sonra ise kızları uyandırmak için elime iki bardak su aldım.😂😂😂Öncelikle Leila'nın yatağına yaklaştım. Yavaş yavaş üzerinden yorganı çektim ve yorganı çekmemle iki ayağımdan tutulup yere düşmem bir oldu. Öyle bir çığlık atmıştım ki korkudan ayağımı çeken bu kişilerin Leila ve Lyla olduğunu anlamadım. E tabi haliyle düşerken elimde iki su hem onların hem de benim üstüme döküldü. İki bardakta kırıldı. Neden bilmiyorum ama bir anda üçümüz birden kıkırdamaya sonra ise kahkaha atmaya başladık.
Lynna-. Ya siz manyak mısınız
Ne kadar korktum biliyor musunuz???Lyla-. Asıl sen manyak mısın üzerimize su dökmek ne ya?
Leila-. Tamam bırakın tartışmayı bu böyle bi anı olarak kalsın...
Lynna-. Islak bir anı...
Dedim ve hep beraber gülmeye başladık. Sonra Leila ve Lyla yatağın altından kalkacakken başını yatağa vurdu bu seferde
Leila dedi ki; ve sakatlayıcı bir anıGülmeye fırsat kalmadan yan odadan bizden beter gülme sesleri geldi. Biz birbirimize şaşkınlıkla baktık. Leila duvara tıkladı. Bizde Lyla ile pencereye çıktık yanımızada Leila geldi. Sonra Roberty ve 2 kişi daha cama çıktı ben şaşkınlıkla
Lynna- Robbbb.....😮😍😍
Roberty - Laynaaa....
Leila hafifçe beni dürttü ve fısıldayarak.
Leila- kızım siz sevgili misiniz?
Lynna- Üf ne saçmalıyorsun ya abim o benim...😂
Lyla- taş gibiymiş mübarek...upsss. pot kırdım galiba.
Biz Leila ile aynı anda
Ne diyorsun ya
Dedik.
Lynna- ohaaa abim mi??? Odun Roberty ha
Roberty..........................................................
Ne konuşuyolar onlar orda bir saattir böyle...
Jors:. Noluyor orda bir saattir? Kavga falan mı ediyorlar , ayrıca siz nerden tanışıyordunuz kız çok güzelmiş.
Roberty:. Sen ne diyorsun be kardeşime.
Jors:. Kusura bakma bilmiy....
Jors.................................................................
Jors: Kusura bakma bilmiy....
Diyemeden suratıma yumruğu yemiştim napiyim kız güzeldi derken içeri girdiler. Roberty 'nin kardeşi üstümüze atladı. Kucağıma düştü. Sanırım bu Roberty 'yi daha çok sinirlendirdi.
Lynna-. Hah merhaba.... Roberty dur niye kavga ediyorsunuz???😐
Roberty -. Sen karışma Laynaaa... Ayrıca çekil oradan...
Lynna denilen kızı yan tarafa doğru ittim ve suratıma bir yumruk daha yedim. Bir yumruk daha yiyecekken bir kız öne atladı.
Lynna:. Lylaa dur yap...
Lynna.......................................................................
Lyla dur yap... diyecekken erkekler gülmeye başladı... ne oluyordu ya.
Roberty:Bu haliniz ne sizin?
Evet üstümüz ıslaktı ve pijamalarlaydık. Ne var yani çok mu komikti anlamadım ki?
Lynna: Neye gülüyorsun Robb
Lyla: Aynen neye gülüyorsunuz siz?
Leila:. Bence halimize gülüyorlar😐
Henry: Gerçekten çok komik duruyorsunuz.
Bizde hemen odamıza üstümüzü değiştirmeye gittik. Hayır yani de size ne bundan ister komik ister ciddi dururuz diye kızlarla lafa dalmışken üstümüzü giyindik ve etrafı topladık. Yatağın üstüne oturduk ve yine sohbete başladık. Lyla telefonu eline alıp birilerini işletmeyi önerdi. Biz de kabul ettik. Ve abim Robb'u işletmeyi düşündük.
Jors'dan Devam.............................
Henry ile yatağa oturduk. Roberty ise banyoya girmişti.
Ben Roberty'nin kardeşi Lynna'yı düşünüyordum. Gerçekten çok güzel bir kızdı. Diye düşünürken Roberty'nin çalan telefonu ile kendime geldim. Roberty banyodan siz bakar mısınız? diye bağırdı. Ve telefonu ben açtım.- Buyrun kimsiniz ?
-Pizza ........
- Ama biz pizza istemedik !
Sesi bir yerden tanıdık geliyordu ama ... Ah tamam Lynna bu telefonu hemen Henry verip konuşmasını istedim ve odadan çıktım. Kızların kapısının önündeydim. Sessizce kapıyı açtım ve bizi işleten daha doğrusu işletmeye çalışan Lynna ve "kankalarını" gördüm. Ve yüzüme ufak bir gülümseme dağıtım. Lynna'nın telofunu sinirli ve sert kapatması kızların arkasından ne oldu diye soran telaşlı seslerini dinlemeyen ve hızlıca buraya doğru yaklaşan o asaletli yürüyüşü.....
Kapıyı açar açmaz bana çarptı. Ve üstüme düştü. Şimdi gözlerine daha yakın nefesine daha güzel ve dudaklarına daha aşıktım .... Ne aşık mı ???
Hayır bu olamaz! Diye düşünürken üstümden kalkmaya çalışan Lynna ya yardım ettim ve bağırmaya başladı.Lynna dan Devam ........................
Jors'a şimdi çok yakındım. Nefesini nefesimde hissedebiliyorum. Ah çok yakışıklıydı ... Ne diyorum ben off Lynaa off ... Dedim ve Kalktım..
- Odamızın önünde ne arıyorsun?
- Bizi işlettiğini anladım ve telefonu Henry 'ye vererek sizin yanınıza daha doğrusu kapınıza geldim.
- Peki niye o arkadaşınız bize yavşamaya çalışıyor. Ayrıca telefona abim niye bakmıyor?
- Ne yavşıyor mu?
Dedi ve odalarına koşmaya başladı offf yine mi saçma bir
EKŞIN.........Merhaba canlarım ... Uzun bir bölümle karşınızdayım umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yb en kısa zaman içinde gelicek ... Öpüldünüz 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friends Forever (efsanevi kızlar grubu)
MaceraAklınıza bile gelmeyecek üç efsanevi kız arkadaşın hikayesi. Karanlığı aydınlatacaklar Herkesin hayatını kurtaracaklar Kimininse hayatını kaybedecekler. Efsanevi kızlar grubu Sobatyho ülkesine bir güneş gibi doğacaklar. Lynna KARYTER, Leila BEC...