,,Neon jak ses bavila s Lokim?"
Řekla máma a napila se z poháru plného vina.
,,Šlo to."
,,Jak to myslíš?"
,,Em...."
Rychle jsem strčila do pusy bramboru a dlouho ji žvýkala.
,,A co ty Kelio."
,,Bylo to božský."
Odpověděla a o pár centimetrů se přiblížila k Thorovy který seděl vedle ní.
,,Myslíš si to samé Thore?"
Zeptal se táta. No teda. Že by táta nechtěl aby Kelia byla s Thorem? Nebo to že Kelia je příšerně hrozná?
,,Vaše dcera je....."
,,Em..ehm...hrozná."
Řekla jsem s falešným kašlem.
,,Co?"
Řekla trošku rozčileně a svým typickým hlasem a výrazem který říká 'Zase ty! S tebou si to vyřídím!'.
,,Ehm...eh...zaskočila mi slna."
Bouchala jsem se na hrudník než všechny oči přešly ze mě na Thora.
,,Vaše dcera je krásná a naslouchá ale mám už svou lásku."
Odpověděl a jeho otec se placl do čela a jeho matka udiveně hleděla na něho.
,,Kdy se to stalo?"
Zeptala jsem se a opřela si hlavu rukou.
,,Když jsem byl vyhnán z Asgardu."
,,A jak se jmenuje?"
,,Jane."
,,Kolik jí je?"
,,To nevím."
,,A je hezká?"
,,Neon."
Upozornil mě táta mým jménem.
,,Je."
,,Takže chceš tedy říct že Keliu nemiluješ."
Řekla jsem a u toho se koukla na Keliu která své hnědé oči dala na Thora. Thor zavrtěl hlavou.
,,Ne. Nemiluji."
Řekl a Kelia vstala a utekla někam do chodeb paláce.
,,Noooo já bych taky měla už jít...."
Řekla jsem po pár tichých minutách a zvedala se z místa. Znáte ten pocit když něco uděláte třeba rozbijete vazu míčkem? A vy víte že Vám někdo hodně vynadá? Tak já mám tohle. Rozbrečím Keliu a mám trest na dva měsíce. A tak proto jdu pryč.
,,....tak dobrou chuť."
Řekla jsem a zmizela v chodbách paláce. Co nejrychleji jsem se dostala do pokoje. Zavřela dveře a udýchaně si lehla na postel. Hodně jsem se najedla. Až moc. Jak se mi to jenom povedlo se tak pořádně najít abych byla plná? To se mi tak nepovedlo natož když mi něco chutná tak si dám toho hodně ale ne jako teď.
ČTEŠ
Neon
FanfictionJejí jméno se dobře pamatuje. Její tvář se špatně vzpomíná. Ale její příběh je všude známí.... Neon. Krásná dívka s schopnostmi, které dostala svým uraženým pětiletým způsobem. Její život byl v uvozovkách 'krásný', ale jedná návštěva Lokiho v Asga...