-12-

66 6 0
                                    

Byl jsem v šoku. Proč chce vidět Thanose? Ví vůbec, co je on zač? Polkl jsem. Tohle nesmím dopustit. Všechno by mu řekla a já bych musel být Thanosova hračka! Po to incidentu s Avengers! Hloupý Avengers! Hloupej Thor! Určitě je se svojí Jane! Hloupák jeden!

,,Proč chceš jít za Thnosem?"

,,Řekla jsem vzít, ne doprovodit..."

Zamračila se. Ale stejně tam budu! A hlavně ty!.... Budu muset vymyslet něco jiného.

,,A co třeba, jak vy říkáte "výlet" na Asgard?"

,,Proč tam? Stejně je to tam stále stejný."

Odpověděla. Asgard je to nejkrásnější místo v celé galaxii! Jen hlupák odmítne!

,,Tys tam snad byla?"

,,Jo, nechápu, co je tam tak úžasného. Návštěva Xandaru byla lepší. "

,,Lepší?! Víš, co ty říkáš?!"

,,A ne snad? Myslela jsem, že budeš znát lepší místa, když jsi nějaký všudybyl Loki."

Rozhazovala rukama. Zase se mi posmívá. Dobře, uděláme to jinak, když ty všechno víš! Rozhodil jsem rukama a tím ji ukázal galaxii. Nevypadala překvapeně, ani se nekochala nádherou, jen zívla. Přestal jsem.

,,Proč chceš jít za Thanosem?"

,,To je moc věc..."

,,Ale já..."

,,Ach!"

Plácla se do čela. Nadzvedl jsem jedno obočí a raději o dva kroky ustoupil.

,,Děje se něco?"

,,Ty nemůžeš."

,,Kam?"

,,Za Thanosem! Vždyť sis to u něj pohnojil! Ale neboj! Já to nějak zařídím!"

,,Jak to zařídíš?"

,,Thanos mi dluží nějakou tu službičku..."

Řekla a hrála si s prsty. Thanos někomu něco dluží? A ještě od ženy? Od ní?

Pohled Neon Diamonddaughter

Klid Neon! Hlavně klid! Všechno bude v pořádku! Koukla jsem na svoje ruce a zas je dala zpět po peřinu. Kde u všech kamenů je?! Dva dny se neukázal! Nebo snad víc? Nebo míň! Proč jsem jen s ním šla?! Někdo zaťukal na dveře. To mi ještě chybělo! Rychle jsem se otočila na bok a dělala, že spím.

,,Nymfo..."

Nymfo? Rogers! Pomohl by mi? Posadila jsem se a koukla na dveře, kde stal. Jeho tělo i ve směšném kostýmu vypadalo úchvatně a jeho tvář byla plná strachu. Že by se o mě bál?

,,Jak jste se sem dostal?"

,,Znám to tu. "

,,Aha. "

Zkusila jsem si stoupnout a odejít z hrozné postele, ale letmý pohled na moje ruce mě ihned vrátil zpátky.

,,Jak se cítíš?"

,,Nevím, asi bych měla jít na čerstvý vzduch."

,,No nevím. Jsme hodně vysoko nad zemí. "

Kývla jsem a sklopila pohled. Musím nějak ty ruce zmírnit. Nechci mu ublížit. Ale když nad tím přemýšlím...

,,Něco mě tady bolí. "

Neon Kde žijí příběhy. Začni objevovat