-7-

113 9 1
                                    

Nic. Nic. A zase nic. Žádná kniha, která by mě zaujala. Unaveně jsem se posadila na židli a praskla hlavou na stůl. Asi bych se měla vrátit.

,,Paní. "

Zvedla jsem hlavu a opřela se bradou o stůl. Dívka s blond vlasy a modrými oči. Pozorně jsem si jí prohlédla a nechápavě se na ní zatvářila.

,,Co?"

,,Chvíli jsem sledovala a.....no..... chcete pomoct najít knihu? Znám hodně dobrých knih, tedy u mě. "

,,A jakou byste mi nabídla?"

,,A co ráda čtete?"

,,Hledám něco o magii."

,,Harry Potter?"

Zavrtěla jsem hlavou a dívka někam odešla. Že by to vzdala?

,,Tady. "

Dala na stůl knihu s názvem 'Tulák'. Tohle nebudu číst. Ani mě to nenapadne.

,,O čem to je?"

,,Je to...."

Řekla a vzala knihu do rukou. Teď by se hodil ten oblek. Ta holka je příliš otravná.

,,......Osamělá pouť němého hrdiny. Strhující debut z originálního temného světa plného démonů a ztroskotaných létajících lodí......"

,,Dost! Je to od tebe hezký, že se snažíš mi......nabídnout knihu, ale co třeba něco jiného? Nebo něco do čeho budu hodně....."

,,Zažrana?"

,,Co to znamená?"

,,Zažrana? No, když hodně něco čteš nebo děláš. Prostě tomu hodně věnuješ víc času. "

,,Aha. A máš něco takového?"

,,Nevím jestli se ti to bude líbit."

,,Za zkoušku nic nedám."

Blond dívka kývla a zase odešla. Už muselo uběhnout patnáct minut! Mělo by mě to naštvat nebo uklidňovat?

,,Tanec stínů. Je to moje nejoblíbenější knížka. "

Podala mi knihu. Kývla jsem a otevřela první stránku. Nevypadá špatně.

,,jak se jmenujete?"

,,Nymfa, ty?"

,,Sarah. "

,,Hezké jméno."

Řekla jsem jí lichotku a koukla se na ní. Usmála se a odešla si sednout do křesla, o kterém jsem vůbec nevěděla. Nalistovala jsem první kapitolu a začala číst. Když jsem poprvé přeskočila propast mezi zemí mrtvým a světem živých, omylem jsem při tom povolala stín našeho tehdy....není to ten oblek?

,,Slečno Nymfo."

Ozvalo se z obleku. Jo je. Docela tyhle věci chápu. Jsem fakt dobrá! Zavřela jsem knihu a šla obleku, který byl z zlata a železa.

,,To je opravdu zlato?"

,,Ne, je to jen obarvené. Zlato je těžké a oblek by se rychleji vybíjel. "

,,Pff. Co mám dělat?"

,,Jděte dovnitř. A tu knihu položte na stůl."

Neon Kde žijí příběhy. Začni objevovat