,,Neon......Neon...sly.......slyšíš mě. "
Odlepila jsem víčka a hleděla do velké rozmazané koule.
,,Co...co se stalo?"
,,Řekni kolik vidíš."
Objevili se dvě čáry které se udělali ještě jednou.
,,Čtyři?"
,,Sakra. Možná to stupně."
,,Stupně?"
Řekla jsem slovo které mi nešlo dohlavy. Něčí ruka dopadla na moje čelo. Ruka začala příjemně hřát což mi i vyhovovalo a pomáhalo líp vidět až to začalo štípat. Chvíli jsem to ignorovala než to pořádně štiplo. S hlasitým 'AU!' jsem z lehu šla do sedu.
,,Co to děláš?!"
,,Pššš."
Řeklo několik lidí. Nechápavě jsem se koukla na pána v Zemském zeleno-černém obleku a černým kloboukem. Prootočila jsem oči a dál hleděla na zelčernalče. To je dobrý jméno.
,,Neon jsi v pořádku?"
,,Heleme se někdo má o mě strach!"
,,Pšššš!"
Řekli lidi kteří mě předtím napomenuly. Co je to s nima?!
,,Kde to jsme?"
,,Jsme na Midgrandu."
,,Tak proč tu všichni chtějí ticho?!"
Řekla jsem potichu naštvaně a Loki se jen zasmal.
,,Jsme v knihovně."
,,A co teď?"
,,Musíme najít S.H.I.E.L.D."
,,A to je co?!"
,,Pššššš!"
,,Jsi roztomilá když si naštvaná."
,,Tak mi jen řekli co to je."
,,Je to organizace která chrání svět. "
,,To nechápu."
,,Skupina Midranďu kteří chrání svět. "
,,To je lepší. A kde chceš hledat?"
,,Musíme udělat rozruch."
,,Pff hračka. "
Vstala jsem ze židle což jsem viděla své divné oblečení které určité nosí Zeměny. Takhle říkáme lidem. Asgarďané říkají Midgranďi a jejich planetě Midgrand zase mi Země a Zeměny. Asi to zní divně ale už jsme zvyklí. Oblečení se skládalo z černého korzetu. Bílé divné látky který byla i na rukách. A divokých kalhot které byly hodně pružné.
,,Co to mám na sobě?"
,,Oblečení které se k tobě hodí."
,,A to jsem mohla vypadat jinak?"
,,Ne."
Divný kus látky jsem ze sebe sundala poněvač mi bylo horko. Není to špatný oblečení. Docela vystihuje mojí osobnost a moc o které nikdo neví na Zemi.
ČTEŠ
Neon
FanfictionJejí jméno se dobře pamatuje. Její tvář se špatně vzpomíná. Ale její příběh je všude známí.... Neon. Krásná dívka s schopnostmi, které dostala svým uraženým pětiletým způsobem. Její život byl v uvozovkách 'krásný', ale jedná návštěva Lokiho v Asga...