-6-

131 9 2
                                    

,,Pane Rogersi Pan Stark, vás chce ve své pracovně. "

,,Vyřiď, že jsem na cestě. "

Řekl Steva a odkračel do výtahu. Nevím kolik uběhlo hodin, ale jeho příběh, který byl zajímavý, mi náramně hodně pomohl. Vstala jsem z postele a vyšla k oknu. V krku se mi udělal knedlík, poněvadž z takových výšek se malinko bojím, ale výhled na město mi pomohl se nebát.

,,To je krása. Jak tohle mohl Loki zničit?"

Nechápala jsem minulosti a sedla si do křesla. Křeslo se trošku zhouplo a pak zastavilo. Bylo to příjemné, a tak jsem si pomohla nohama rozhoupat křeslo, což pomohlo. Po chvíli houpání jsem zavřela oči a snažila se vnímat své tělo. Snažila jsem se vytvářet ve vnitřním těla teplo a obrátit to na chlad. Když se to povedlo, nechala jsem svou moc pomalu jít všude kam se ji zachce. S nádechem jsem své emoce dala do moci, což udělalo hluk, který ustál a nahradil ho vítr, který vše rozházel. Po nějaké době, kdy se všechny emoce projevili a udělali svou činnost, svět se kolem mě měnil, měnil se vem těle. Pomalu jsem otevřela oči, protože kdybych otevřeli rychleji, vše by zmizelo a musela bych udělat vše od znovu. Předem mě se objevil park. Byl klidný a krásný, ale na tyto věci jsem neměla čas. Jedinou myšlenkou jsem začala hledat Lokiho, kterého jsem našla až u jezírka. Vypadal přesně tak, když mě změnil a vzbudil, tedy černé uplé kalhoty, sako, a bílá košile. Vlasy měl kudrnaté, až jsem ho málem nepoznala, ale jeho oči a rysy se dají všude poznat. Měl zavřené oči a hluboce přemýšlel, podle jeho výrazu. Zkusila jsem po něm hodit klacek, šišku, cokoliv čím ho odradím z myšlení.

,,No tak. "

Hodila jsem po něm klacek, který svůj úkol nesplnil. Je někde jinde. Bezmyšlenkovitě jsem se vrátila zpět a svou moc vrátila zpět do sebe. Tohle kouzlo jsem se naučila, od muže, který chtěl jednu věc po mě, a to přenést na Zem. Nechápala jsem proč, ale od ty doby jsem ho neviděla, za to mi poslal velkou kopu kouzelních mušlí, které pomáhají k léčení, zlepšování kouzel, přenos věci a otevírání dimenzí, což jsem si zjistila v knihách.

,,Slečno Nymfo, myslím že vaše moc se nebude líbit panu Starkovy. "

,,On to ví. "

,,Ale stručně Vám řekl, abyste svou schopnost, nikde nepoužila v jeho domě."

,,Tohle ale bylo nutný. "

,,Opravdu?"

,,Ano, zkusila jsem kouzlo, u kterého by si člověk měl vzpomenout, ale jak vidím tak nic. "

,,Lžete. Vaše......"

,,Ne nelžu! A jdi si hledět svýho!"

,,Pan Stark mi dal úkol vás hlídat. "

,,Pff. "

Odfrkla jsem si a vyšla na chodbu. Musím jít do toho parku. Ale nejprve se zbavit jeho.

,,Slečno Nymfo máte být ve svém pokoji."

,,Mám hlad. "

,,Lžete. Vaše váha odpovídá denní stravě, kterou každý den zkonzumujete. "

,,Jo? A co tedy zkonzumuju?"

,,Váš pitný režim je velmi slabý, za to hodně jíte maso a bílkoviny, které spálite svou schopností. "

,,Nepovídej. Kde je tady kuchyně?"

,,To Vám nemohu zdělit."

,,A můžu jít ven?"

Neon Kde žijí příběhy. Začni objevovat