Alisa
Stau si ma gandesc daca sa deschid sau nu . E deja 4 dimineata si oricum nu mai pot sa dorm .. Mai bine fac liniste ca sa creada ca dorm dar cred ca am uitat sa inchid usa ... Trec 2 minute si mai aud o bataie in usa. Ce naiba? Cred ca a plecat. Probabil era Blake. Daca era sor'mea cu siguranta intra fara sa mai bata la usa . Sunt toti jos, ii aud .. Si e si Bitch acolo..As vrea sa cobor sa se le zic vreo 2 dar ma abtin , cu greu dar ma abtin ..
Ma chinui sa adorm timp de 15 minute si nu merge ... Nu stiu ce sa mai fac .. Probabil nu o sa maid dorm deloc , dar nu vreau asta ... In curand imi va veni somnul ... Cel putin sper.
Aud iarasi o bataie in usa . Ar face bine sa nu intre ,nu vreau probleme .. Dar de data asta intra.
Cum am auzit usa ca s-a deschiz am si inchis ochii , ma fac ca dorm ... Sper sa imi iasa , de-obicei nu imi iese , ori imi vine sa rad , ori ceva am ..Aud cum se inchide usa , destul de incetisor apoi cum cineva se descalta ... Probabil e Balke . Sa faca bine sa nu doarma aici , s-ar putea trezii fara o parte din par ... Ce tot spun ?Nu i-as face rau.. Mai degraba l-as pupa dar nu , n-am sa fac asta. Trebuie sa fiu puternica chiar daca am destule ganduri in cap...
-Alisa, dormi?
Sopteste.. Ce frumos sopteste ... Totul e frumos la el .. Il simt cum se apleaca spre mine dar nu trebuie sa ma misc deloc ... Si nu .. Nu dorm ,bae .
-Dormi... Imi pare rau ...
E tot ce spune , pot auzi un ecou de ''imi pare rau'' in mintea mea . Nu o sa il iert .. Poate o sa o fac pe viitor dar nu o sa ii fac viata usoara ..
-Uite ce e .. Stiu ca e posibil sa ma auzi , si daca nu o faci , nu e pierderea ta , e pierderea mea ... O sa imi fac timp sa iti explic totul zilele astea ...
Asa cum ti-ai facut timp sa stai linistit 10 minute cat sunt eu la baie?Da , esti foarte bun .
-Oricum .. Sper sa nu fi extrem de suparata .. Ea a sarit sa ma pupe .. Chiar in momentul in care ai intrat . Am vrut sa o resping dar pana sa fac asta ai venit tu si mi-ai spus .. Ei bine , sa ma duc naibii..
Mda. Asta spun toti . Bravo Blake . Ma crezi o incuiata sau cum? Daca era chiar cum spui tu o respingeai in secunda 2 .
-Ma duc oriunde , dar sa fiu cu tine...
Frumos spus , dar nu e momentul ..
-Nu stiu ce mi-ai facut .. Nu sunt genul care sa se indragosteasca de o fata usor si repede.. Credeam ca niciodata nu o sa fac asta dar uite , chiar o fac. Nu sunt nici genul care spune te iubesc doar ca sa se afle in treaba... O spun rar , atunci cand o simt cu adevarat ... Sunt genul care face o fata sa sufere usor ...
O , pe bune?Nu stiam ...M-as stramba la el dar isi va da seama...Doar daca nu si-a dat deja ... E putin ametit deci , probabil nu stie ce spune...
-Nu vreau sa te fac sa suferi ...Ce s-a intamplat mai devreme chiar nu a fost cu intentie .. Nu vroiam sa iti fac rau.. Incep sa tin la tine dar recunosc , inca nu pot spune ca te iubesc dar tin la tine si nu as vrea sa te pierd.
Si eu tin la tine .. Nici eu nu pot spune ca te iubesc dar simt ceva pentru tine blegule .
-Imi pare rau ca nu auzi dar vreau sa iti spun ca sa fiu al naibii , sunt pe jumatate indragostit de tine , poate mai mult de jumatate dar imi e frica sa iti arat asta ... In trecut ...
Se opreste brusc. Ce s-a intamplat in trecut?De ce s-a oprit? Uf. Sunt si eu cam in acceasi situatie poate eu chiar te plac , nu chiar iubesc ...
-Nu conteaza . Maine nu conteaza ce o sa imi faci dar vreau sa ma revansez si sa dorm langa tine .. E clar ca dormi , altfel ma luai la palmi sau imi reprosai cuvinte grele , dar nu sunt in postura sa fac fata ... Am ale mele .. Nu are rost sa iti spun ...Sau are?Doamne , vorbesc cu voce tare .. Sper sa nu te trezesc ..
Simt cum buzele lui le ating pe ale mele .. Nu reactionez .. Imi place cum vorbeste cu mine ... Vreau sa aflu detalii .. Haide Blake ..
-Surioara mea mai mica a fost operata ... Tragic , nu?Am plecat de aici cu gandul sa merg la spital , sa vad cum se simte .. Cand am ajuns acolo , ni' sa spus ca s-ar putea sa moara si trebuie operata .. E destul de scumpa operatie dar stiu ca ai mei vor face rost...
Nu stiam .. Blake nu minte si vad asta .. Imi pare rau ca l-am criticat...
-Am plecat de acolo , imi venea sa plang , aveam nevoie de ceva tare asa ca m-am dus la un non-stop .. Pana sa ajung acolo , am primit mesaj ca te simti rau de la Carolina .. Ai avut o cadere si am venit .. Cand am ajuns Carolina mi-a spus ca era doar o gluma .. M-am mai linistit .. Am pornit sa vin la tine dar tot ea m-a oprit si mi-a spus sa bem ceva .Aveam nevoie altfel nu acceptam .. Si de acolo a inceput totul ... Imi pare rau . Tin la tine ...
Doamne . Cat de nesuferita pot fi . Imi pare rau de surioara lui Blake , imi pare rau de el .. Ca nu am fost langa el sa il ajut ... Dar nici el nu mi-a spus nimic.. Uf.Nu mai spune nimic dar il aud cum se aseaza langa mine si ma imbratiseaza ... Vreau sa imi cer scuze in cel mai frumos mod posibil dar nu stiu.. Stam asa 2 minute apoi ma intorc si il sarut ..Am avut parte de un sarut lung . Stia ca nu dorm .. A simtit asta .. Nu spune nimic. Stie ca nu am cuvintele la mine si apreciez .. Imi pun capul pe pieptul lui si adorm intr-un final...
YOU ARE READING
Lovely
RomanceEa is asteapta printul pe calul lui visiniu .. Il va gasi oare?Sau totul e doar o iluzie si totul e sub niste masti ?Nu stiu cat de interesant e acest rezumat .. Mai bine cititi .. Nu imi place sa dau din casa .. PS:Sunt sanse sa...