Ora 7:45 , am fost trezita de alarma telefonului meu care suna incontinuu..Nu stiu ce sa fac , daca sa merg sau nu la scoala dar cred ca am sa o fac. Poate nu imi va fi mai bine dar macar am sa incerc . Ma ridic cu greu din pat , imi verific telefonul si nici un mesaj sau apel pierdut de la el .. Am unul de la mama . Probabil vroia sa ma anunte ca vine cat de curand sau nu vine .. Habar nu am . Sincer, imi e dor si de ea .. In momentele astea as vrea sa fie langa mine sa ma destainui deoarece surorii mele nu cred ca as putea . Imi da impresia ca nu imi spune totul sau aproape nimic asa ca de ce as face eu acest lucru?Nu , nu .
Azi, am sa incerc sa nu ma mai gandesc la Blake ..Daca nu mai apare?Daca ma lasa asa fara nici un raspuns?
Dar stai...
Deja am facut-o .Uf.
Ok , facem altcumva.De acum am sa incerc sa nu ma mai gandesc. Nu promit , doar am sa incerc.
Ma indrept spre dulap de unde imi iau ceva de imbrac , oricum ceva lejer , pe stilul meu apoi mi le asez pe pat. Merg la baie unde imi fac rutina apoi imi iau hainele si ma imbrac. Dupa ce termin cobor in bucatarie unde imi prepar un bol cu lapte si cereale.. Merg pana la frigider de unde imi iau cutia cu lapte, o desfac apoi pun o parte din el in ibric pentru a-l incalzii apoi cand e cald , il torn peste cereale si incep si mananc.
Dupa ce imi termin bolul cu cereale il pun in chiuveta si observ cand ma intorc ca plicul nu mai e.Probabil Sky l-a luat.. Dar din cate imi amintesc aseara a spart un pahar si inca mai sunt niste cioburi vizibile dar nu le adun deoarece lenea e mare .. Sau sa o fac?Mbine , cred ca am sa o fac.. Nu vreau sa ma ranesc.
Merg sa iau matura , farasul apoi adun cioburile dupa care le var in cosul de gunoi .
Plec din bucatarie deoarece era trecut de 8 , ma incalt, imi iau geaca pe mine apoi stau si ma gandesc ce fular sa imi pun la gat , caciula si sunt gata. Presimt ca am sa ajung doar la a doua ora la scoala. E atat de frig. Oare nu ma duce Sky cu masina?
Ma intorc acasa , sincer nu am ajuns eu prea departe dar tot era frig si merg asa incaltata pana la Sky , usa ei era inchisa . Uf. Bat in usa de cateva ori si tare , o strig , nimic.. Ma gandesc sa iau cheia de rezerva si sa deschid usa?Da , asa am sa fac .
Merg sa iau cheia de rezerva si ma intorc in fata usii lui Sky. Mai incerc sa bat de vreo 2 ori si nimic asa ca deschid usa cu cheia . Ma mir cum de am reusit. De ce nu si-a lasat cheia in usa?
Dar stai.. Nu e nimeni aici si nici o urma de Sky. In schimb vad o parte din plic iesind de sub pat. Ce o fi in el de l-a pus acolo?
Ma intrept spre pat unde ma aplec si iau plicul ..
-E gol .
Uff. Dar era ceva in el. Dar ce? Oare ce ascunde Sky de e atat de secret?!
Acum nu mai am chef de scoala.
Imi dau jos caciula , fularul si geaca dar inca imi pastrez incaltamintea .Ma tot gandesc unde ar putea fi asuns ce era acolo. Macar daca stiam ce era ca sa nu caut fiecare coltisor. Apropo , unde o fi Sky?Uf. Deja ma enervez.
Cred ca am sa folosesc baia lui Sky deoarece a mea e prea departe.
Intru , ma pozitionez in fata oglinzii si imi prind parul . Ma privesc putin in ea si ma gandesc ce a vazut Blake la mine , nu sunt deloc interesanta. De fapt nu a vazut nimic , nici macar nu ii pasa de mine. Uf.
Ma spal cu apa rece pe fata , aveam nevoie de asta apoi caut un prosop si nu vad nici unul asa ca folosesc servetelul pe care il vad si da era intr-un pachet ca altfel nu il atingeam apoi il arunc in cos. Observ ca era ceva in el , posibil sa fie niste poze?Dar sunt rupte in bucatele. Ce ascunzi Sky?
Scot cateva bucatele din cos si incerc sa le pun in asa fel cat sa se imbine . Cand ma concentram mai tare aud cum usa se tranteste. Cel mai probabil e Sky. Intru intr-o stare de panica , nu stiu ce sa pun mana prima data. Iau repede bucatelele , ma intorc in camera , imi iau rapid lucrurile si ies din camera dar cum o aud ca deja urca scot cheia din usa si doar o inchid dar fara cheie. Ma intrept spre usa camerei mele exact la timp deoarece terminase de urcat scarile.
-Ce faci?
Ok, iarasi simt ca mor.
-Merg la scoala.
Ii zambesc , cam fals dar e tot ce pot pentru ca nu o mai recunosc.
-A , da? Pe unde?Sarind de la tine de pe balcon?
-Pardon?
Aaa..Ce sa zic?
-Da, a , mi-am uitat , castile..
Ii zambesc , mai fals ca data trecuta iar apoi ma intreaba un lucru bun zic eu.
-Vrei sa te duc cu masina?
Nu stau pe ganduri .
-Da, doar sa imi iau castile , revin.
Deschid usa camerei mele si intru pe fuga inchizand usa dupa mine.
-Huh.
Acum ce fac cu bucatelele , unde sa le pun ? A , gata , le pun in sifonier , am eu in loc destul de secret spun eu. Apoi imi iau castile si ies. Nici urma de Sky deci probabil e in masina deja. Cobor , ma aranjez putin si ies . Vad masina asa ca intru si ea ma ia prin surpirndere.
-Auzi , ai fost pe la mine?
-Nu.
What?
-A , ok .
-De ce?
Mai bine taceam din gura.
-Mi-am lasat usa deschisa , eu tineam minte ca am inchis-o .
-Memoria ta e de vina.
-Probabil .
Porneste masina si merge usor asa ca revin eu la discutie cu o intrebare .
-Apropo , unde ai plecat?
Intrebarea mea o cam ia prin surprindere. Nu spune nimic , poate se gandeste la ceva.
-Am fost la cumparaturi.
-Aha , si cumparaturile unde sunt?
Se blocheaza dar revine la timp.
-In portbagaj.
-Poti sa opresti ca sa verific?
Poate am mers cam departe deoarece se intoarce spre mine si se uita ciudat asa ca eu zambesc frumos si incerc sa ma scot.
-Glumesc, am incredere in tine.
Tot ce am spus a fost o minciuna , sis . Nici nu vreau sa exageraz sa stie ca am prins firul sau poate nu e nici unul .. Cine stie ce poze o fi .. Dar o sa stau cu siguranta toate orele de la scoala cu gandul la ele .. Ce poze?Cu cine?Unde?Uf.
Oare Blake e bine?
Nu , am promis ca nu ma mai gandesc la el azi . Defapt .. Nu am promis . Am zis ca incerc si nu mi-a prea iesit.Pf.
YOU ARE READING
Lovely
RomanceEa is asteapta printul pe calul lui visiniu .. Il va gasi oare?Sau totul e doar o iluzie si totul e sub niste masti ?Nu stiu cat de interesant e acest rezumat .. Mai bine cititi .. Nu imi place sa dau din casa .. PS:Sunt sanse sa...