Alisa
-A fost un cosmar...
E tot ce spun apoi usor , usor incep sa ma dezmeticesc..Nu imi deschid ochii..Ma intorc de pe o parte pe alta si imi dau seama ca Blake nu mai e si deschid instantaneu ochii .. Mda. Probabil am visat..As fi vrut sa se fi intamplat ce am visat... Dar nu am avut cum .. M-am trezit tocmai dintr-un cosmar.. Poate a plecat?Habar nu am .. Sunt curioasa cat e ceasul.
Ma intorc pe cealalta parte si imi iau telefonul . E 14:37 . Am dormit ceva ... Totusi , oare unde e Blake?I-as da mesaj...Nu stiu ce sa fac.
Trec 5 minute si ma decid in a-i da mesaj .
*mesaj*
-Unde esti?
*mesaj*
Trece 1 minute si aud cum vibreaza ceva pe cealalta noptiera. E telefonul lui Blake.. Nu e prea departe din moment ce nu il are la el ... Sunt curioasa ce o fi in el dar mai bine ezit. Nu am nici o legatura in a face asta ... Uf.
Ma ridic din pat, cu greu dar o fac. Merg la baie si imi fac rutina de dimineata apoi merg spre dulap sa imi aleg tinuta..
.
In 10 minute sun imbracata. Lenjeria intima,niste pantaloni sport, negri , largi,un tricou alb cu maneci scurte .. Chiar daca e frig afara in casa e cald .. Imi iau si niste sosete si ma intrept spre usa dar ma intorc deoarece mai bine mi-as lua niste papuci de casa ... Nu cred ca e deja curat prin zona.
Ies si dau de un hol curat , la fel e si jos... Aud niste voci in bucatarie asa ca ma intrept intr-acolo . E Blake cu cineva , banuiesc ca e cu Sky .
-Neata.
Spun putin somnoroasa dar destul cat sa ma fac auzita..Dar stai , am cascat?Am dormit destul de mult ...
-Neat' .
Of Blake se spune .
-a ...
Nu cred. I-am aratat limba . As rade , dar incerc sa ma pastrez serioasa .. Macar putin .Rad in gandul meu oricum .
-Da , bine Alisa.
Spune zambindu-mi fortat.
-Sa stii ca nu e nevoie sa zambesti daca nu vrei asta.
Ii spun zambindu-i in cel mai frumos de el ... Incet ma apropii de el dand sa il sarut dar ma retrag. Hah .
-Nu cred ca ai facut asta.
-Ce am facut mai exact?
-Pai s..a
Nu apuce sa termine ca intervine Sky .
-Da guys , neata . Acum terminati.
Punandu-si cafea in ceasca cu floricele .. E preferata mea , eu imi doream sa o am . Uf . Cred ca s-a supart.. Dar nu ar avea de ce .. Doar glumeam si noi . A , mi-am amintit..
-Sky?
-Ce e?
Spune atat de sictirita incat mi-a pierit chef de a vorbi cu ea.Ce are?
-Cum de e atat de curat?
-Oare?
-Mai intrebam daca stiam ?
Incercand sa fac ca si cum m-as gandi dar defapt nu o fac.
-Exact. Pai , a venit o echipa ce a curat de dimineata . Am rezolvat asta ieri dar tu ai dormit deci...
-Ha .Ha...
Spun aprindu-ma putin . Are dreptate dar am spus ca nu ma bag . Vrea petrecere?Sa se descurce.
YOU ARE READING
Lovely
RomanceEa is asteapta printul pe calul lui visiniu .. Il va gasi oare?Sau totul e doar o iluzie si totul e sub niste masti ?Nu stiu cat de interesant e acest rezumat .. Mai bine cititi .. Nu imi place sa dau din casa .. PS:Sunt sanse sa...