Si eu te iubesc.

10 0 0
                                    

E acolo . E el doar ca este cu spatele la mine si nu ma poate vedea. As vrea sa trec pe langa el incercand sa imi acopar fata , sa vad daca ma observa. Uf. Nu am sa fac asta. Am asteptat atata timp..Dar.. Daca nu e el si sunt eu doar paranoica deoarece doar ce m-am trezit . Stii ceva?Am sa merg.Ma apropi , e el , ii simt parfumul . 

-Blak..

Nu apuc sa termin deoarece se intoarce si e plans tot . Doamne Blake . Ce are?

-Esti bine ?Iubire.

Merg la el , il iau in brate si astept sa se calmeze.Mi-e mila de el . Sper ca nu sunt eu cauza. Nici nu ma mai intereseaza de ce nu mi-a scris , chiar deloc in momentul de fata. Unde am fost atat timp de nu am putut sa fiu langa el? A , stai , nu am nici o vina . 

Uf.

Plange incontinuu , habar n-am care e motiv , probabil sora lui?Incerc sa ii ridic privirea spre mine dar se pare ca dau gres. 

-Blake, uitate la mine !

Nici asta nu merge ... Cel mai bine astept sa isi revina ca altfel nu am ce sa ii fac ...Sper sa fie bine totul cu el desii nu prea pare asa.

.

Au trecut aproximativ 15 minute , respiratia lui Blake incepe sa se calmeze , dar ma ia pe mine o durere de cap . Nu Alisa! O sa fii bine , trebuie sa fii puternica , pentru el . Nu ii arata ca iti e rau. Pana la urma esti in spital daca se intampla ceva asta e . Uf.

-Alisa ..

De ce se invarte holul spitalului impreuna cu Blake? De ce ma striga? De ce aud totul vag , asa si vad?Nu , trebuie sa imi revin .

Se pare ca al meu corp nu ma asculta si cad de pe scaun apoi totul e negru.

.

.

.

Ma trezesc , inca am aceasi durere , incerc sa imi deschid ochii , e o lumina puternica care ma deranjeaza. Cineva imi strange mana , oare cine? Usor incep sa vad ceva si e el.. Blake.

-Bl...

-Shht, nu trebuie sa te obosesti . 

-Bine.

-Se pare ca nu prea pot sa iti impun reguli . Of ,of. Ce ma fac eu cu tine?

Incerc sa rad , da , am zis ca incerc deoarece ma apuca o durere de cap si ma opresc.

-Ce ai patit mai inainte?

Poate l-am luat cam repede daar asta e..

-Ce ai patit tu?

De ce vrea sa schimbe subiectul?

Ma opresc pentru un moment.

-Nu Blake, erai tot plans si nu te-ai oprit doar cand am lesinat eu , cred.

-Nu aveam nimic.

Incearca sa evite sa vorbeasca despre asta cu mine . Uf.

-De ce ma minti pe fata?

-Nu te mint. Doar ca din moment ce esti pe un pat din spital , zic sa terminam cu chestile care ne pot rani .

Se apropie de mine si imi sopteste

-Te superi daca as sta putin langa tine?

Nu spun nimic, vreau sa vad cum o sa reactioneze. 

-Presupun ca asta e un da.

Se inghesuie langa mine.

-Nu iti e mila de aceasta fiinta?

Incep eu sa ma plang .Mai rau ca un copil.

-O iubesc mult si vreau sa ii fiu aproape.

-Si asta inseamna ca daca te inghesui langa ea ii areti asta?

-Nu , ma inghesui doar ca sa pot face asta mai usor.

In secunda doi buzele lui le apasa pe ale mele, nu ii merge de data asta. Ii ajunge doar atat. Cand vede ca mai mult nu poate face se indeparteaza.

- Te urasc pentru asta.

Uf Blake.

- Si eu te iubesc .

De data aceasta eu sunt cea care da start unui sarut .La inceput e incordat , probabil surprins mai mult , apoi incepe sa se calmeze si sa conduca el .


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LovelyWhere stories live. Discover now