Nu e treaba ta.

16 0 0
                                    

Alisa

Cand ajung acolo Blake dormea .Omul asta nu are casa? Sau ce naiba?Din cate imi amintesc are dar , cred ca e de vina ceea ce a patit sora lui? Nu stiu . Probabil . Idfk. Nu il trezesc il las sa doarma .. Cel putin ma bucur ca nu a dat bir cu fugitii ... Macar atat .. Nu stiu ce sa fac?Sa plec , sa ies pe balcon , sa imi fac temele , sa dorm si eu sauuu sa il trezesc si sa ii zic sa mearga de unde a venit . Ar suna cam rautacios . O sa ii spun intr-un mod mai frumos dar o sa-i spun .. Am fost prea buna cu el . Sa mai sufere putin . 

-Bl...

Ma opresc. Mi-am amintit se sora lui ... Am suflet si nu vreau sa il ranesc atat de tare . M-a ranit dar nu pot spune ca am murit . A fost doar un sarut si se pare ca nu a fost unul dorit,din perspectiva lui .. Daca se mai intampla .. Ei bine, atunci nu e ceva in regula deci mai bine ies sa iau putin aer , pe balcon.

Merg incetisor pana la dulap sa imi iau un hanorac gros apoi ies . Dar imi amintesc ca vreau sa stau ceva timp acolo asa ca imi iau o carte de citit ... 

Cand am iesit pe balcon am facut putin zgomot . Imi era frica sa nu il trezesc .Se pare ca doarmea adanc. Nu stiu cat de mult a dormit el azi-noapte ... Uf .

.

.

.

Trece mai mult de o ora si eu deja simt ca inghet , mai bine as intra . Am citit mult din cartea aceea . M-a curprins . 

Ajung inauntru si e atat de cald . Iui , ce bine e . 

Imi dau jos hanoracul apoi ma gandeam sa ma pun sa dorm . Am obosit . Macar jumatate de ora.Imi dau papucii jos apoi ma indrept usor spre pat.

Cand ajung in drept cu el nu stiam ce sa fac , sa ma pun totusi sa dorm sau mai bine sa merg in alta camera..Poate il trezesc.Dar vreau sa dorm langa el asa ca fie ce-o fi.

Ma asez langa , am facut zgomot dar destul de putin . Trec cateva secunde si simt cum un corp cald ma cuprinde . Era Blake . Ce naiba?Nu dormea ..Sau ..

-Blake , te-am trezit?

-Ssht.

Ok , fie cum vrei tu . Nu cred ca l-am trezit . Nici macar nu dormea ..Sau s-a trezit oare cat eram eu pe balcon ?Nu stiu .. 

Adorm in maxim 10 minute si nu ma trezesc decat seara.

.

.


Sunt cu Blake dar stai , simt ca ma saruta cineva..Dar Blake e langa si  suntem doar noi doi . Ce naiba?

Uf. Cred ca a fost un vis deoarece doar ce m-am trezit din el si am deschis ochii si da, Blake era cel care ma saruta.

-Hei.

Spun putin adormita dar atat de dulce.

-Hei .

-Credeam ca ai plecat..

-Te lasam eu fara sa iti spun unde merg?

Brusc mi-am amintit de aseara.. Pf. Da , Blake ...M-ai lasa..

-Mnu.

De ce am spus asta?Trebuia sa spun ca da . 

-Ti-am dat mesaj .

Imi spune asta zambind , parca stia la ce ma gandesc . Da , stia , si da mi-a dat mesaj , dar tot m-a ranit . Nu mult , putin ...Daca se va mai repeta , nu o sa il mai iert pentru ca rana aceea va fii tot mai mare pe zi ce trece...Las capul in jos . Mi-am amintit ca nu i-am raspuns , dar nici nu am de cand . Sa mediteze naibii.

-Ok... Cred ca nu ai chef de vorbit... Mai bine plec.

Bine . Cred ca am nevoie de putin timp cu mine ... Da , am nevoie . Acum imi dau seama ca Blake asteapta un raspuns dar nu o sa-i dau nici unul pentru ca nu vreau sa plece dar nici sa stea . E complicat... Da sa plece, nu il opresc..Dar se opreste el in dreptul usii..

-Nu vreau sa plec lasandu-te asa.

Habar n-am ce vrea sa zica.

-Asa cum?

-Suparata?!

Asta a sunat mai mult a intrebare si da Blake , sunt putin...

-Nu sunt .

Dandu-i un zambet..E cam fortat dar e tot ce pot in acest moment . Scuze bae.

-Mbine. Cum zici tu . Asa sa fie...

-Da , nu-ti fa griji.

Facandu-i semn spre usa. Nu stiu exact cum sa explic.

-Pa.

Si pleaca , nu m-a pupat nu nimic.Ciudat...

.

.

.

Trece un timp si aud ceva miscare jos , dar imi e atat de lene sa vad cine e incat mai bine raman cu aceasta curiozitate. Nu mai am teme ca le-am facut iar acum , n-am nici o idee ce as putea face. E seara deci cred ca ies doar in curte .. Nu ies pe strada sa dau de dubiosi . Sunt fata cuminte , da , da. 

Ma imbrac cu ceva lejer , imi prin parul , ma incaltat si dupa imi iau ceva mai gros pe spate si ies. Ajung pe hol si imi amintesc ca am uitat de carte si de o patura asa ca ma intorc. Imi iau tot ce am nevoie apoi cobor scarile si ghiciti ce . Blake era acolo.

-Ce faci, Blake?

Spun atat de indiferent .

-Nu te puteam lasa asa ... Vreau sa fac o budinca de ciocolata dar nu ma prea pricep . Sora ta a zis ca ma aju...

Nu apuca sa termine ca apare Sky.

-Da , da , scuze Bla..

E cam socata de aparitia mea . Ce?Nu traiesc aici sau cum?

-Ok. Eu plec. Va doresc spor.

-Und..

Nu-l las sa termine.

-Nu e treaba ta

Ies si ajung in curte. Nu e cal , e destul de rece , dar nu am de gand sa intru . Ma asez pe banca , ma invelesc cu patura pe care am luat-o si ma pun pe citit...

.

.

Intru cu totul in actiune . Imi place foarte mult cartea asta . Nu as vrea sa se termine ...Desii intr-un final se v-a intampla..Uf. Nu vreau asta. De ce toate se termina?Uf.

.

Mai citesc o jumatate de ora buna dar deja e prea frig . Poate va intrebati cum am putut citi cand era seara . Aveam becuri si felinare prin gradina ..E destul de luminata deci nu imi fac griji. Nu as intra in casa dar nu am ce sa fac... 

Incerc sa intru cat mai subtil incat sa nu ma fac auzita si imi iese ..Cel putin pana ajung la scari si imi cade cartea . Uf. Dar stai , nu cred ca e nimeni.Iei. Dar..In camera mea?O fi Blake?Mai bine nu merg acolo ..Mai bine merg in camera de oaspeti . Da , asa am sa fac. Sunt imbracata lejer, pot dormi asa . Nu am de gand sa ma schimb doar ca sa dau peste el si sa ma pierd iarasi.

LovelyWhere stories live. Discover now