De n-am sperat azi...

14 0 0
                                    

Suntem deja in fata casei mele . Blake se misca repede , daca eram eu in locul lui stateam jumatate de zi sa vad ce sa iau cu mine , ce imi mai trebuie etc. Sincer acum , sa fii gata in douazeci de minute e magic . Bine , am momente cand sunt gata si in cinci-zece minute dar sa nu uitam ca acele momente au loc destul de rar ca si cum nu ar fi . Acum sa revenim . Ma bucur ca Blake vrea sa stea cu mine decat singur .Asa ne putem cunoaste mai bine , nu ca deja stiu ca e bipolar , uneori si enervant deoarece vrea sa stie cum ma simt . Inteleg ca tine la mine dar ma enerveaza faptul ca ma tot intreaba ... Acum vad ca e tacut .. E si el cu gandurile lui banuiesc.. Mai bine mergeam la scoala .. Mai vedeam lumea .. Merg maine .. Uf. Desii , *imi verific ora , luandu-mi telefonul din buzunar* , nu .. E trecut de unsprezece si nu mai are rost sa stau o ora , doua.

-Hei.

-Hei.

Nu stiu ce vrea sa faca . 

-Esti ok?

Uf. Si uite asa revenim la normal.

-Da.

Si incepem ...

-Uite ce e , nu vreau sa fiu enervant dar chiar ma intereseaza cum te simti.

-Ok, ma simt bine , ce vrei mai mult?

Nu imi raspunde la intrebare doar se pozitioneaza in fata usii si bineinteles in fata mea . Ii fac semn din cap gen *ce faci?* iar apoi astept sa raspunda si nimic.

Bine Blake, vrei sa jucam dur?Bine. 

Face exact miscarea care ma gandeam ca o va face , se lasa in jos si se apropie de buzele mele dar sunt rapida si ma retrag , fug prin spatele lui si deschid usa.

Intru in viteza si dau peste Sky care cred ca tocmai ce pleca. 

-..Scuza-ma.

E putin sifonata dar nu e vina mea ... Sau..

Este a mea ..?Uf.

-Alta data ai grija.

-Stai linistita , nu va mai fi o a doua oara.

Sper.

-Ok, pai eu plec sa vad niste cumparaturi . Vi cu mine?

-Nu , stau cu Blake ...

-Nu pari prea incantata .. 

-Eh.

-Apropo , unde e?

-E afara , stai asa . 

Ies si nimic , Blake nu era de gasit .. Merg putin inainte si vad ca nu e nici macar prin curte . Unde a plecat in doar 2 minute? Nu il inteleg pe baiatul asta . De suparata nu avea sa se supere pentru ca doar ne jucam ..Cel putin asa cred. E baiat mare , nu se supara din lucruri prostesti..Sper.

Stiind ca nu am cum sa ii dau de urma intru inapoi in casa si ii scriu un mesaj apoi il trimit si astept sa raspunda.

-Unde  e?

Scotand un ras scurt.

-Nu e . 

-Ce vrei sa spui?

I-am povestit totul surorii mele apoi am devenit amandoua confuze. Unde e Blake?Cum a disparut atat de repede?Si mai sunt multe intrebari pe care am sa i le adresez cand dau ochii cu el .. DAR ,tot e ciudat ..Tot confuza sunt .Tot fara vreun raspuns de la el .. Uf..Sper ca e bine.

Merg in sufragerie de unde imi iau un scaun si ma asez pe el .. Astept si astept si nimic. Frate , mor daca mai stau asa fara sa stiu ceva de Blake.

-Alisa, calmeaza-te... O sa apara el si daca nu apare un mesaj tot iti va da.

Uf.

-Dar nu ma pot calma ! A plecat asa dintr-una .. Adica nu inteleg. Am gresit cu ceva?Sau?

-Uite ce e ..

Imi e frica de raspunsul ei si nu stiu de ce dar simt un gol in stomac..

-...

Acum tace , pe bune?

-Spune odata !

Tip la ea , bine , cred ca am gresit tipand dar asteptarea ma omoara .

-Ok..

-Astept ...

Isi ia o gura de aer , probabil nu stie daca o sa reactionez bine la ceea ce imi va zice ..

-Da , ai gresit .. Gresesti ca esti sa zic , rea cu el ?Vrea sa stie cum te simti si tu il alungi . E grijuliu .. Bine , poate mai exagereaza dar tu exagerezi prea des si din orice .. 

-A , da?Sa inteleg ca la mine e problema?

Ridic tonul si nu e ok.Urasc sa stiu ca sunt de vina .Unul dintre defectele mele..Mda.

-Da , la tine e . Repet , mai greseste si el dar tu pui paie pe foc din orice deci eu zic sa te schimbi..Altfel il vei pierde si crede-ma nu vrei asta . Se vede pe el ca e baiat bun .

-Pf. Si de unde stii tu ca e baiat bun , ha ?L-ai incercat?

De ce am zis asta?

-Mnu..

Ok..E ceva ciudat .

-Nu cred .

Sper sa nu fie ceea ce cred eu ... De n-am sperat azi ..Uf.

-Ce nu crezi?

-Tu.. cu.. EL?

Punand accent pe ''el'' si dorindu-mi ca raspunsul sa fie ''NU''

-Doamne , nu ! 

Sa zicem ca o cred , nu mai incerc daca ea nu vrea dar totusi .. Oare sunt eu paranoica ? Iarasi am sa zic ca sper .. Sper sa nu fii fost ei impreuna ..Simt ca ma sufoc aici asa ca ma ridic , imi iau geaca pe mine si ies afara . 

Huh..Mult mai bine .. 

Repet , sunt eu paranoica?Sincer as vrea sa fiu .. Nu prea are cum .. Dar daca stau sa pun totul cap la cap sora mea a fost plecata , Blake e nou in oras ... Uf. Nu tin minte ce oras .. Pf.Memoria mea e praf.

Ma plimb pe strazi de nebuna si din priviri il caut pe elll.. Nu E! NU E ! 




LovelyWhere stories live. Discover now