Pf

46 1 1
                                    

-Tot nu te-ai trezit? ''striga mama din coltul usii''

-Mhm ?

-Trezeste-te!

Ma ridic in fund cu greu si cand incerc sa deschid ochii ma simt ca in aristocrat . Glumesc. Vad in X si Y . Again . Glumesc .. Deabea daca pot sa vad ceva . Stiu ca trebuie sa ma ridic si am sa o fac dar ops . Am cazut . Pff. Ma duc pe bajbaite pana la dulap si ma imbrac cu ce apuc .. Hah . Zici ca-s  Napoleon in versiune 2016 . Stiu sa imi aleg destul de bine hainele si le pot combina cat de cat si cu ochii pe jumatate deschisi . Si da .. Napoleon facea mai multe lucruri deodata .. Si eu faceam .. Pe jumatate dormeam si pe jumatate imi alegeam hainele .. Haha . Stiu nu-i de ras .. Dar hai sa ne amuzam .. Ati ras?Nici eu .. 

-Esti gata?

-Da. Sa mergem 

Oh god . Merg la scoala .. Urasc sa fac fata cu toti prostii .. Nu mai pot .. Dar asta e .. Sunt deabea a 10-a . Of . De ce nu pot fi lucrurile ca inainte?De ce?Asta e . Tre' sa ne ridicam si sa mergem mai departe .. ZIcea un anonim .. 

-Iarasi esti cu capul in nori ?

-Nu , sunt cu capu-n curcubee . 

-Pf.

Mda .. Si cam asta e o conversatie mama-fica de un an incoa' . Inainte cantam spre scoala .. Imi luam cativa colegi cu masina cu mama .. Iubeam sa merg la scoala .. Era frumos .. Era.. *sad* . Dar trecem peste .. Stai ce?Aia e Carolina?Mda chiar ea .. Cica prietena cu Simona .. Pff . O barfea pe biata fata si acum merg impreuna la scoala .. Ce sa mai zic ca acum Carolina e cu ..fostu' . Mda . Misto . Ce ma bucur . Rad . Hahaha . Eh . Nu am de ce sa port masti si in fata ta jurnalule .. Imi vine sa urlu de nervi .. Dar mna .. Era de asteptat .. Asta e . Again tre' sa trec cu vederea peste tot ce e legat de trecut .. Desii .. Credeam ca ma iubit si se va intoarce la mine .. Dar .. Mnu . Soarta. Hei sunt tot eu ..Daa. Te-am mai pomenit in ultimu' timp .. In trecut .. Daca am zis de vreo 3 ori ''soarta'' .. Pf .

-Haide ca intarzi !

-Bine , bine . Pa ma'

-Pa . Te iubesc .

Si plec ..Poate ziceti ca uite si la asta .. Nu ii zice la maicasa ca o iubeste .. NU mai pot zice te iubesc de cand .. Mna . Nici in trecut nu spuneam oricui te iubesc ... Doar fostului .. Si i-o spuneam des .. Mda . Ma intreb .. Oare nu se gandeste la mine .? Cateodata .. ,Mie.. Imi mai zboara gandul la el .. La momentele petrecute cu el .. Primul TE IUBESC . Primul sarut cu el .. Mda . Vremuri ..


Cam asta a fost si primul capitol . SPer ca va placut si ca .. treceti cu vederea peste greselile de ortografie .. 

LovelyWhere stories live. Discover now