Mi' se parea ok baiatu' pana in pauza ... Dar sa o luam de unde am ramas ... Dupa acea conversatie nici unul din noi nu a mai scos vreun cuvant .. Eu incercam sa fiu atenta la profesoara care explica ceva , ce , nu stiu , nu puteam fi atenta .. Puteam simtii cum Carolina incearca sa ma omoare prin priviri dar ce sa faci , n-ai ce sa faci.Nu ca as fi eu cea mai populara desii ma stia tot liceu dar mna eram mai inchisa de la un timp incoace.Fac pariu ca , cum se suna si sare pe el . Saracu' baiat , va avea de suferit . Desi o sa ma amuz , mai mult ca sigur , totusi o sa imi si para rau .. Am si eu suflet .. Stai . Am auzit clopotelul?Da , da , iei , am scapat .
-Deci?*incercand el sa deschida o conversatie cu mine*
-Da?
-Dupa ore imi poti arata imprejurimile?
-Ok.
-Nu vrei sa ti' le arat eu ?Adica uita-te la ea .. Ce zici? *se baga si Carolina *
-Daca vrei poate sa ti' le arate ea .*imi iau ghiozdanul si plec fara a mai zice nimic*
M-am saturat sa le tin piept la toti .. Asa ca de ce sa nu plec ? ..Ies din cladire si aleg sa ma ajez pe o banca , nu , acolo nu era Romeo . *rad*. Va intrebati daca nu am vreo prietena cu care sa stau . N-am . Defapt , am un prieten .. Acela e telefonul .. Ma opresc din ceea ce faceam , ma uitam pe musical.ly , si privesc cum toti liceenii trec , unu mai frumos ca altul , unul mai urat ca altul , mnuj , imi place sa spun lucrurilor pe nume , poate va asteptati sa zic ca glumesc dar nu , sunt oamenii frumosi si oameni urati , pentru unii cei care cred eu ca sunt frumosi li se par urati si asa mai departe ..Poate deja va plictisesc .. De ce nu zic ''te plictisesc'' pai , sunteti pagini , nu doar una .. Plus ca peste un timp sigur o sa recitesc ce am scris si vreau sa imi aduc aminte de acele momente sau sa zic aceste momente?Sunt la menstra .. Fetele inteleg . Am niste dureri de burta de simt ca mor .. Acum au mai trecut .. Revenind .. In timp ce eram eu asa ganditoare aud soneria care ma atentioneaza ca urmeaza o noua ora , aveam engleza . Ca de obicei m-am asezat in prima banca , noul coleg nu era la fel si Carolina cu Simona .. Ma intrebam daca fostu' mai e cu ea .. Cat inca eram eu in gasca , Carolina era ca un catelesul pentru mine .. Acum asa face si ea cu Simona .. Ma rog , treaba lor . Oare cand o sa profite Blake de Carolina , sigur in cel mai scurt timp .. Haha , rad pe dinauntru .
-Simona , mi-ai adus apa la temperatura camerei?
-Uite aici .
-Doamne de ce profiti in halul asta de ea?*se uita el ciudat la Carolina*
-Nu profita , Carolina e prietena mea cea mai buna , nu ?
-Desigur draguta . Acum te poti aseza langa Alisa.
Oh god , mi-am auzit numele . Desigur catelusu vine cu mine iar ''regina'' sta cu printul . Imi pare putintel prostut ca sta cu ea ... Poate vrea sa profite de ea si dupa o lasa .. Mna .. Oricum ochii aia ma omoara .. Imi ridic privirea si observ ca imi analiza miscarile , care erau putine , doar mutam degetele pe ecranul telefonului .. Avea o sclipire deosebita in ochi , imi placeau , ii iubeam ochii .. Gata Alisa , revinoti ! Daca stau sa ma gandesc bine , nu v-am spus inca numele meu .. Vroiam sa imi incep povestea altfel . Ma numesc Alisa . Ati aflat mai sus , daca stau sa ma gandesc .. *rad* . Am alzheimer?Sper ca nu . Glumesc , din cate stiu , nu . Inca . Mai am timp .
-Ti se pare ca am chef de catelul tau ?Ei bine nu asa ca mars !
-Si unde ai vrea sa stea Simona?
-Nu-i problema mea .
-Deci , Alisa , imi areti imprejurimile mai tarziu ? *lasanduse putin spre mine si zambind*
-Nu. *nu pot lasa ochii aceia sa ma cuprinda*
-De ce?
-Are cine sa ti' le arate , plus ca te mai si apara ..
-Adica?*uitanduse de parca nu stia despre ce vorbesc desii stia perfect*
-Pai nu e o catea ?
-Termina cu prostiile .
-Lasa ca ti' le arata ea , nu Carolina?
-Desigur dragule . *mangaindu-l pe umarul drept*
-Hai ca n-am chef de voi .*facand dinnou ce faceam , nu vroiam sa cad in plas lui , nu vroiam sa stie ca sunt sanse sa ma indragostesc cat de curand .. sau m-am indragostit deja?*
-Uite ce e ,Alisa . Ca sa nu zici ca sunt rea , ma duc in ultima banca desii imi vine sa vomit . Asa ca multumeste-mi.
-Draguta , nu am nimic cu tine doar ca m-am obisnuit asa . Plus ca poti sta si aici .. Nici eu nu-s drac . *nu , ce drq am zis . o sa imi para foarte , dar foarte rau ..*
-Pai bine . *asezandu-si fusta si apoi imi lua ghiozdanul si il puse pe spatar* . Sti , cateodata ma intreb de ce nu mai esti cu noi in gasca .. Imi place mai mult cand erai tu in varf .. Nu erai ca ea .
-Pf. Si eu . Dar sa sti ca imi e bine si asa .. Intr-un fel mersi .. Nu inteleg de ce te tot prefaci .. Eu una observ mai tot timpul acest lucru . *imi spun iar apoi ma intorc la butonat telefonul*
-Sincer ?! Nici eu nu stiu .. Hei , ce tot faci acolo?
- N-nimic .. *imi retrag repede telefonul*
-Oh haide !
-Fie , pe musical.ly . Aici pot fi eu .
-Mie imi place ca faci fata cu toate chestile legate de Carolina si altele .. Ai reusit sa supravietuiesti si singura ..
-Tot timpul am fost singura , doar ca nu mi-am dat seama mai repede .
-Facem un musical.ly. ? *cu o fata de catelus*
-De ce nu?Dar , cu melodia pe care o vreau eu .. Sti Me , myself and i?*zambind pervers*
-Da . Haide .. Zi-mi cum sa fac iar apoi sa incepem sa il filmam pana nu vine profa .
I-am explicat tot ce era de explicat apoi am facut clipul si exact dupa ce l-am postat , a aparut si profesoara si a inceput sa predea ca altceva nu stia sa faca ..Sincer , mi' se parea destul de ok Simona , adica nu era asa de rea cum credeam .. Si se pare ca nici eu nu eram asa drac cum ma credea ea . Am fost pe jumatate atenta la ce preda profesoara apoi a urmat pauza .. Simona a disparut .. La fel si pauza .. Au mai urmat cateva ore apoi am mers acasa .. Sigur maine va iesi un circ daca afla careva din liceu de acel clip dar ma doar fix undeva de ce se va intampla .. Sunt pregatita de razboi!
Multumesc , pentru ca ai citit pana aici .. Nu uita sa imi dai si un vot , daca imi apreciezi munca .. Nu stiu cat de faimoasa e povestea .. Nu cred ca e prea mult dar trecand peste , daca observi lucruri pe care vrei sa mi' le impartasesti , poti sa imi lasi un comentariu iar eu o sa iti raspund .. Si da , stiu , sigur ati intalnit cateva greseli de ortografie , pai .. Imi pare rau , imi e lene sa editez .
YOU ARE READING
Lovely
عاطفيةEa is asteapta printul pe calul lui visiniu .. Il va gasi oare?Sau totul e doar o iluzie si totul e sub niste masti ?Nu stiu cat de interesant e acest rezumat .. Mai bine cititi .. Nu imi place sa dau din casa .. PS:Sunt sanse sa...