Au trecut 2 ore si da sunt tot aici , tot pe strada, tot il caut si vad ca nu e de gasit . Nici nu stiu ce am avut in cap .. Cum sa stea in frig , adica e destul de frig ..
Unde poate sa fie?Haide Alisa , gandeste-te .
O fi la el acasa?Mai bine sa merg acolo?Oare il gasesc?O fi bine?Uuf.
.
.
.
Ajung in fata casei lui si nici urma de el , usa din fata era inchisa , la fel si cea din spate .. Dar , poate sta cu usile inchise?Nu , nu cred. Sau? Caut din priviri o fereastra de jos deschisa si ghiciti ce , nu era nici una . Uf. Mi-a zis odata unde tine cheia la usa din spate dar nu imi amintesc , probabil cum sunt prea agitata? Nu stiu .. Oricum , mai bine nu intru , nu am acest drept . Mai bine plec spre casa unde e cald si bine , fac un dus fierbinte si imi pot pune totul cap la cap . Cel putin asa sper .
Plec din curtea din spate si ma intrept spre strada principala . Nu e nimeni pe strada la ce frig e .Bine ca nu e intuneric..
Mai merg putin , imi mai revin si imi amintesc ca eu cu Blake am plecat de la casa lui mergand spre a mea deci nu cred ca s-a intors acolo . Nu ar fi avut de ce . Din cate imi mai amintesc , el a avut idee de a venii la mine si sa stea o perioada pana se intorc ai lui .
Ajung in fata casei mele , intru si e liniste . Porbabil Sky nu e acasa sau naiba stie. Imi dau geaca jos si o asez in cuier , apoi ma descalt si urc la mine in camera .. Ma gandesc sa il sun pe Blake.
Suna o data , de doua ori ... intra casuta vocala si el nu raspunde . De ce , Blake?!
Ma apuca iarasi niste stari urate de tot ..Ii dau mesaj mai bine apoi sa ma bag la un dus sa imi mai revin ..
-Esti bine?
E tot ce ii spun . Am destule intrebari la care vreau raspunsuri ...Astept vreo cinci minute sa raspunda si nimic.
Merg in baie , imi dau jos hainele si ma bag in dus.
.
.
Ies din dus , ma sterg , imi iau halatul si inchid usa dupa mine . Imi verific telefonul si nimic . Maine cred ca am sa merg la scoala , poate vine si el ?Uf.
Ma asez pe pat si incep si plang .
-IL VREAU PE BLAKE SI IL VREAU ACUM!!!
E tot ce spun apoi incep sa plang si mai tare . Efectiv simt ca am sa mor fara el .
Dupa vreo zece minute bune mi se calmeaza cat de cat repiratia si incep sa ma calmez usor .. Stand in liniste aud cum vibreaza telefonul pe noptiera .In secunda doi ma ridic si il iau .
-Sunt bine .
Huh. Mi-a raspuns , de ce doar acum . Vreau raspunsuri !!! Le vreau in momentul asta asa ca il sun . Intru la contacte , il apelez si suna pana intra casuta vocala . De ce nu vorbeste cu mine?Ii dau mesaj , poate imi raspunde si la asta .
-Unde esti?
Trec aproximativ cinci minute si raspunde .
-Departe de tine , iubire.
Whaat?
-Ce vrei sa spui?
Nu mai raspunde . Am niste dureri de cap extrem dar extrem de enervante .Sa imi iau o pastila?Sa nu imi iau?Sauuu? Uf. Nu stiu ce sa fac. Aud cum suna soneria incontinuu , cine o fi?Merge Sky. Dar stai.. Ea nu e acasa . Pff.
Oare e Blake?Ma ridic repede din pat si fug pe scari ,deschid usa si nu e nimeni. Asta e o farsa?
-Daa, buna treaba . Sa nu mai calci pe aici !
Ies putin din casa dar cand pun piciorul pe pres dau de un plic , e bine sigilat vad .. Intru repede in casa deoarece e frig si eu eram desculta . Merg pana in bucatarie de unde imi iau un pahar cu apa si o pastila .O iau apoi iau paharul pe jumatate gol si merg cu el sus . Plicul l-am lasat pe masa in bucatarie pentru ca am vazut ca era pentru Sky. Eram curioasa dar am zis ca mai bine lasa.
.
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc , Blake. Vreau sa fiu langa tine , stiu ca esti la greu si ai nevoie de cineva. Acel cineva sunt eu pentru ca asa cum ai spus tu trecem peste toate ''impreuna'' .
Raspunde repede , miscare ce ma bucura..Pana vad ce scrie.
-Imi pare extrem de rau dar sa stii ca nu am vrut .
Ce nu a vrut?Primesc dupa altul.
-Chiar m-am indragostit de tine dar imi pare rau..
-Blake , ce vrei sa spui?
.
.
.
Au trecut 2 ore si nu a raspuns . Am ramas asa.. In aer. Ce vrea sa spuna?
Ma depaseste situatia cu totul..
Cobor pana in bucatarie ca sa imi las paharul si vad plicul..Asa sunt de curioasa ce e in el..Nu cred ca se va supara daca il deschid si daca o va face asta e..Problema ei nici decum a mea .Ma chinui sa il deschid si nu reusesc doar dupa vreo doua-trei minute. Cand sa vad ce era in el aud cum se deschide usa si doar gandul ca e Sky din nu stiu ce motiv ma face sa las plicul pe masa si sa fug sus in camera mea.
M-am bagat sub plapuma , am stins becurile si am facut liniste ca sa creada ca dorm . Sincer imi e putin somn si cum e bezna in camera m-as pune sa dorm .. Aud cum se sparge ceva , probabil e vreun pahar dar nu bag prea tare de seama deoarece de la atata plans sunt praf..Era cumva in somn dar auzeam si ce se intampla . Aud cum Sky trece prin fata usii mele spunand ceva , doar ea a inteles si nu , n-am fost atat de obosita sa incat sa nu imi dau seama ca vorbeste pe alta limba. Pe a ei .Suna ciudat.. Dupa aud cum tranteste usa si cad intr-un somn adanc deoarece repet , am plans prea mult si sunt consumata.
YOU ARE READING
Lovely
RomanceEa is asteapta printul pe calul lui visiniu .. Il va gasi oare?Sau totul e doar o iluzie si totul e sub niste masti ?Nu stiu cat de interesant e acest rezumat .. Mai bine cititi .. Nu imi place sa dau din casa .. PS:Sunt sanse sa...