18

2K 225 25
                                    

Orle nici nu se uita la mine.
Furia încă se desfășura în interiorul lui.

Ochii impanziti de oboseala îmi dau indiciul ca el nu a dormit nopți la rand. Îmi este greu sa cred ca din cauza mea.

S-a oprit brusc și s-a uitat la mine.

Am încercat sa îmi feresc privirea de a lui. Cu siguranță urma sa mă certe pentru fapta pe jumătate terminata pe care am încercat sa o desfășor. 

Atitudinea lui brutala mă făcea sa mă sperii.
Nu am mai văzut un astfel de Orle.

Nu m-as fi mirat sa îl fi văzut în avion cu ursulețul lui în brațe și îmbrăcat în pijamalele cu rățuşte.

Însă...Spre surprinderea mea nu a fost ceea la ce mă gândesc. 



Pot spune ca el nu e Orle.



Mi-a ridicat bărbia cu doua degete și m-a forțat sa mă uit în ochii lui.

Poate ca eram speriata însă sentimentele pe care le aveam față de individul din fața mea erau la fel de puternice și nu ezitau sa mă lovească din secunda în secunda.

Orle: Sa nu mai pleci niciodată de lângă mine! Niciodată! Nu mă ajuti dacă pleci!



Ea: Dacă nu as fi încercat sa plec tu nu suferea aceasta schimbare...erai încă copilăros și plin de fericire!


Realizez apoi ca i-am distrus o parte din viața chiar eu.


Orle: Sa mă i-a dracu! Sunt un nenorocit de om! Fie-ti mila de mine...Nu mă lăsa să îmi fac rău! M-am tăiat, am băut, nu am dormit! Toate astea pentru tine ,Stamina!


Ea: Vezi? Îți creez probleme. Nu vreau sa te ranesti! Dacă te ranesti tu, mă ranesti și pe mine!

Aproape ca am urlat la el.


Orle: Dacă nu ai pleca de lângă mine nu mi-as face rau!


A urlat tare în urechile mele. Disperarea din glasul lui mă lovea cu putere în suflet.
Simțeam înțepături prin piele.


Am sărit la gatul lui presandu-mi buzele de ale sale. Mă ardeau atât de tare. De când așteptam sa îi gust buzele...

Mi-a răspuns imediat la sărut apucandu-ma de spate.

După ce am terminat, am răsuflat. Aroape ne sufocam.

M-a luat în brațe și atunci am simțit ceea ce a simțit și el : Dacă va pleca de lângă mine, mi-as face rău.


Orle: Te iubesc ,Stamina!











Va place?
Părere ceva? Se merita?

P.S :Scuze pentru greșelile gramaticale întâlnite de voi pana acum la capitolele mele. Promit ca le voi corecta. Nu prea am timp. Nu vreau sa scuz dar vreau măcar sa îmi iertați greșelile care îngreunează cititul




-ciufu

Orle ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum