17

1.8K 211 39
                                    

Asteptam ca avionul sa decoleze. Am încercat sa mă fac cât de comoda puteam pe acel scaun, dar oricum as fi stat simțeam ca stau pe ace.

Nu eram împăcată cu ideea ca îl voi lăsa singur pe Orle...
Nu mi-l imaginez descurcandu-se, dar dacă as mai fi lângă el, cu siguranță nu ar învața niciodată. Singur, are ocazia sa descopere lumea mai bine.



Doi băieți de optsprezece ani s-au așezat pe locurile alăturate mie.
Eu stăteam la geam.

Arătau a golani, ceea ce m-a speriat puțin.


Când m-au aobservat au început sa rânjească si sa șoptească ceva indescifrabil.


Am început sa mă sperii și mai tare însă mă gândeam ca nu îmi puteau face ceva având în vedere ca avionul era plin de persoane.

Unul dintre ei care era cel mai înalt s-a așezat lângă mine. Am tresărit și apoi mi-am îndreptat privirea spre geam.

Calm, Stamina...Calm!

Băiatul de lângă mine si-a strecurat mana intre picioarele mele încercând sa ajungă tot mai aproape de zona mea intima.

Eu i-am scos imediat mana însă celălalt băiat mi-am prins ambele mâini strangandu-le cu forța. 


M-am uitat la ei speriata și am început sa îmi mușc buzele de stres. Celălalt a tot încercat sa facă lucruri necuviincioase în picioarele mele.




Băiatul inalt: Ești atât de frumoasă!




În momentul acela, am simțit sute de fiori trecandu-mi prin piele.
Am auzit o voce familiara. Fiecare particica din șină spinării mele tremura.
Era el, în fata mea, în acel avion, și vorbea.



Orle: Dacă nu o lași în pace, o sa iti dau cadou în curând un pumn în fata.



Băiatul scund: Vai! Vai! Vai! Iubitele a venit în apărare?



Orle: Da, am venit în apărare! Ori îi dai drumul ori o sa ai capul lipit de picioare!


A urlat din ambii lui plămâni cu forța. 

Toată lumea a început sa se uite la noi.


Băiatul ce încerca să își apropie mana de zona mea intima s-a ridicat în picioare și si-a strâns pumnii pregătiți sa îl lovească pe Orle.


Eu însă eram socata. Orle nu mai era copilăros. 
Purta haine negre, parul lui era total răvășit și puteam sa observ în buzunarul de la pantaloni un pachet de țigări.

Era încordat din cap pana în picioare. Se uita extrem de urat și o vena de pe gatul lui parcă stătea sa explodeze.

Deodată, l-am apucat pe tipul înalt și l-am trântit cu capul de scaun. Orle i-a dat un pumn în gura tipului mai scund, apoi m-a apucat de mana și am ieșit alergând din avion.




Ce ai pățit, Orle?












Ce părere aveți despre aceasta schimbare?
V-ati așteptat la așa ceva?

Orle ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum