22

1.6K 195 23
                                    

Eram blocată în loc.
Nu mă clinteam.

Cei doi adolescenți păreau sa se distreze foarte bine. Nici măcar nu păreau deranjați de prezenta mea.


Orle îi zâmbea ei cum mie nu mi-a zâmbit vreodată. 

Puteam sa îi văd dinții perfecți și strălucirea din ochii lui ce părea a fi fericire.

Eu nu am putut sa văd aea sclipire din cauza ca poate...Poate nici măcar nu l-am făcut fericit.






Am făcut stânga împrejur și m-am dus la supermarket.
Simțeam acea privire ce mi se infigea in spate și mă ardea prea tare. Privirea lui îmi lăsa semne profunde în spate.












Orle P.O.V




M-am oprit la un schimb de vorbe cu Yani. Aseară ea m-a primit în apartamentul ei vis-a-vis de apartamentul în care sta Stamina.

Este o colega foarte draga mie și simpla ei prezenta este de ajuns ca sa mă binedispuna.


Sincer sa fiu, pana acum nu am bagat-o prea mult în seama pentru ca eram ocupat cu ochii mei albaștrii

Gata , Orle, nu te mai gândi la ea...



În acel moment am prins-o uitandu-se la mine...
Statea în dreptul aleii din fata unei dintre clădiri a complexului in care chiar ea locuia.

Privea oarecum îngrijorată la mine și la Yani.




A făcut stanga spre supermarket și eu am continuat sa mă holbez la ea uitând de Yani.





Yani: Orle, mă auzi?


Orle: Scuza-ma, Yani...! Am niște treaba...





Orle, opreste-te, nu te duce dupa ea.

Orle ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum