12

1.1K 122 3
                                    

Fiindcă Orle nu avea de gând sa vina acasă am ieșit pe la o plimbare. Era ora șase și jumătate și aveam nevoie de niște aer.

Și de ce nu, poate mai umblam pe strada unde locuim.

Nu prea era nimeni la aceasta ora pe strada. Doar câteva mașini mai treceau din când în când și niște elevi care cel mai probabil venea de la cursuri.

Frigul însoțit de câteva bătăi de vânt reci îmi trezeau fiori pe sina spinarii și pielea mea se transforma în presupusa "piele de găină".

Dezzle: Singurică?

Mi-am întors capul sa văd dacă cineva vorbea cu mine sau sa văd dacă m-am înșelat și nu eu eram persoana întrebată.
Dar era un el îmbrăcat intr-o pereche de jeanşi negri și un hanorac vișiniu pe sub care avea un tricou alb.

Parul lui era complet răvășit și avea ochii verzi.

Maxilarul era bine conturat și câțiva pistrui îi completau chipul perfect ici colo.

Mă întreba pe mine.

Stamina: Presupun ca da...

Dezzle: Presupui?

Un chicot a răsunat lung și eu am devenit tot mai confuza.

Dezzle: Vrei sa vezi apusul?

Stamina: Știi un loc unde putem privi acest presupus apus?

Dezzle: Normal, nu te-as mai fi întrebat dacă nu știam.

Idioataești o idioata Stamina!

Stamina: Scuza-ma, sunt cam derutata! Am fost întrebata de un străin ceva. Nu cred ca ar trebui sa reacționez de parcă as fi fost anunțată ca am câștigat la loto.

Dezzle: Poate ca ai dreptate. Sunt nou în oraș, de ce sa mint. Poate mă ajutai cu locația.

Stamina: Și eu sunt noua pe aici. Cum se face ca știi un loc de privit apusul dacă ești nou?

Dezzle: M-am plimbat prin împrejurimi, nu și prin centru.

Stamina: Oh...Așa se explica.

Dezzle: Mă numesc Dezzle.

Stamina: Eu mă numesc Stamina. Încântată.

Dezzle: La fel.


Se pare ca am vecini prietenoși.






Cred ca situația devine cam tensionata.
Ce părere aveți?
O sa scuz pentru greșelile gramaticale.

-ciufu

Orle ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum