Deb și Boo?

1K 88 7
                                    

Am conceput o povestioara.
Când veți citi aceasta povestioara, ganditi-va ca este povestită de un copil mic.
Este o povestioara venită de la suflet. Mi s-a părut interesanta ideea și am scris totul sub forma unei gândiri de copil mic (6-7-8 ani).

O sa scriu și morala o voi spune la final alături de concluzie.

:) enjoy the story! 


                   Despre Deb și Boo

      Deb și Boo sunt prietenii mei. Nu sunt niște prieteni obișnuiți pentru ca amicii mei nu îi pot vedea. Intr-o zi eram afară și jucam cu mingea alături de Deb și Boo. O vecina a trecut pe lângă mine și mi-a spus "Tu vorbești singura? Ciudato!". M-am simțit prost. Mi-m luat la revedere de la Deb și Boo. Am intrat în casa și la scurt timp au apărut și ei. Deb m-a luat în brațe și Boo m- făcut sa râd.
       Am adormit în brațele lui Deb, și când m-am trezit, cei doi nu mai erau. Mi-am spus ca poate s-au dus acasă sa doarmă și ei. Toată ziua nu i-am văzut și nici nu am vorbit cu ei. Am fost tare trista. Am crezut ca m-au părăsit. Din fericire, ei se jucau "de-a v-ați ascunselea" cu mine. bucur ca nu au fugit de mine. A doua zi, la școală, eram în pauza mâncând un sandwich. Stăteam la geam și priveam picăturile de ploaie care se asemăna cu niște lacrimi. Semănau exact ca și lacrimile mele de tristețe când toți au început sa jignească pentru ca m-am împrietenit cu Deb și Boo. Colegii mei s-au obișnuit cu prietenii mei. Îi saluta mereu și se joaca împreună. Niciodată nu m-au jignit pentru ca am ales sa îmi fac astfel de amici.
         Deb și Boo sunt cei mai tari! Îi îndrăgesc mult și nu vreau sa îi pierd. Dacă i-as pierde as fi trista. Ei sunt invizibili.

       "Sunt niște prieteni imaginari!"

                          SFÂRŞIT


Nu știu...Sper ca v-a plăcut.
Voiam sa pun accent pe persoanele de genul. Ca tot este vorba despre prieteni imaginari și copii mici, ai știm ca Orle a fost unul dintre acești copii.
Nu trebuie sa judecați astfel de persoane pentru ca trecutul lor mai mult ca sigur a fost unul dureros.

Morala: Prietenii imaginari sunt mai buni decât cei reali.

Concluzia...fiți mai buni cu cei din jurul vostru.


Orle ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum