Orle P.O.V
Eu , Stamina și Dezzle am acționat toți trei în mod greșit.
Toți.
Fie ca unul după altul, fie ca în același timp. Am facut-o și s-a ajuns la rele.
Am plecat în căutarea Staminei. Timp de o jumătate de ora m-am învârtit pe toate străzile în speranța că va fii în apropiere. Din nefericire nu era.
Când am reintrat pe strada pe care noi suntem stabiliți cu locuinta, am văzut un grup de fete și băieți.
Una dintre fete mi-a atras cel mai mult atenția. Semăna tare mult cu Stamina.
Și, chiar ea era. Părea tare fericita însă aveam de gând sa o iau acasă.
Mi-am băgat mâinile în buzunarele de la geaca de piele neagra și am înaintat spre ochii mei albaștrii.
Însă, în acel moment în care am tras-o de mana pentru a vorbi cu ea, și si-a întors privirea, ochii aceia albaștrii erau împânziți de dungi roșii. Erau intredeschisi.
Stamina: Ne cunoaştem, băiețaș?
După starea ei și ochii roșii, mi-am dat seama ca a consumat droguri. Mi-am dat seama pentru ca nu era nici greu, și pentru ca am fost unul dintre consumatorii de droguri timp de un an de zile.
Orle: Gluma bună, acum treci acasă!
Stamina: Repet, ne cunoaștem?
Orle: Da? Ai uitat cumva ca trăim împreună de trei ani deja?
Un băiat din grup: Ușurel băiețel! Fata se distreza!
Orle: Tac-tu e băiețel! Fata se distruge, iar eu nu sunt de acord!
Baiatul: Vezi sa nu mă pârăşti lui mămi!
Toți puștanii au început sa rada și sa bata palma cu el.
Baiatul: Ce nu observi tu este ca ești un fraier care se baga în seama!
Orle: Ce nu observi tu, împreună cu gaşca ta de puşti handicapați este ca nu aveți creier și ca va drogați doar pentru ca va credeti șmecheri! V-au dat mamele alocațiile și nu știți ce sa faceți cu banii? Și îi mai drogați și pe alții care nu au nicio vina! E normal pentru voi pentru ca sunteți o rasa de oameni retardati.
Am pucat-o pe Stamina de mana și am plecat. Nervii îmi curgeau prin vene. Ea icnea și încerca să scape din strânsoarea mea lovidnu-ma cu pumnii peste mana.
Nu și de data asta ,Stamina. Acum nu mai pleci nicăieri!
CITEȘTI
Orle ✔
Short Story'Eu vreau sa stau linişită... ...dar... ...Orle vrea distracție' Locul #10 în "Short Story" 03.11.2016 Locul #9 în "Short Stoy" 04.11.2016 Locul #7 în "Short Story" 06.11.2016 Locul #6 în "Short Story" 07.11.2016 Locul #5 în "Short Story" 09.11...