Milý Nialle,
Miluju tě. To víš, že? Vím, že ty mně právě teď nesnášíš, ale mě to tak mrzí. Víš, jak jsem ti vyprávěla o té dokonalé příležitosti jet a žít v Itálii? Naplinilo se to. Vybrali mě. A já vím, že ty bys tam se mnou nejel. Proto jsem řekla ne. Chtěla jsem být s tebou, ale ta tohou, byla prostě.... Silnější. Byl to splněný sen. Odlet se blíží, do té doby mě se nepokoušej mě hledat. Bude to zbytečné a strhující. Termín mého pobytu v Římě je určen na tři roky,ale kdykoliv se může protáhnout. Vím,ze ty se svojí hodnou duší jsi schopen na mě čekat, ale nedělej to. Najdi si dívku, co si to zaslouží, užívej si s ní a potom natáhni ten prsten ji. Už teď vím, že nebude dne, kdy bych tohoto činu nelitovala, ale život není fér. Teď jsem ti zlomila srdce, ale vím, ze se opraví. Narozdíl od toho mého. To bude navždy na milion částí. Ale mou chybou, já to vím.Navždy
S láskou, VictoriaVictorie,
Tento dopis si čtu každé ráno, hned jak se probudím. A pokaždé mi v hlavě šrotuje, co jsem udělal zle. Jak se asi máš, jestli je opravdu pravda, že na mě myslíš. Upřímně? Myslím, že ne.Jsi krásná a dokonalá žena, tudíž nevidím jediný důvod, proč bys měla být sama. Doufám, že ten, který po mně nastoupil se k tobě chová tak, jak by měl. Jsou určité věci, kterých jsem si všiml po pár měsících, co jsme byli spolu. Prosím, dej toto přečíst tvému přítelovi, aby věděl, jak si to u tebe nepokazit.
Victorie je ta nejlepší, kterou jsem kdy viděl. Určitě si ani neuvědomuješ, jaké štěstí máš, že ji máš u sebe. Co já bych za to dal.
Nos ji každý pátek květiny, abys ji po složitém pracovním týdnu dokázal, že ti na ni záleží.
Občas když má povídací náladu, prostě si lehněte, objednej pizzu a poslouchej ji, i když bude říkat věci, které jsi slyšel dřeba už milionkrát. Její hlas je nádherný.
A vůbec celkově. Važ si ji.
Victorie, já vlastně ani nevím, jestli to čtes. Dnes to jsou přesně tři roky, cos mi dala košem, jsi v Itálii a já píšu dopisy někam do neznáma.
Posílám to na adresu tvé práce, kterou jsem si vyžebral u tvého sedmiletého bratra. Ano, až tak hluboko jsem spadl. Musím se ptát malých dětí na důležité věci. Ale tvůj brácha je sluníčko, stýská se mu po tobě. Ani nevíš jak. Ale já vím, jak se cítí, zažívám to samé.
Ale zpět k té důležité věci. Tohle bude POSLEDNÍ dopis, co posílám, jelikož vím, že už nic nejde vrátit zpět. I když to bude těžké, ty ses přes to přenesla tak musím i já. Proto začnu tím nejdůležitějším- pošlu ti zpět tvůj dopis, který mě k těmto zprávám iritoval nejvíce, ať mě už netáhne.
Toto budou asi poslední slova, co ti Teda kdy řeknu, tak chci, aby stála za to....
Jsi to nejlepší, co mě kdy potkalo. Miluju tě, i přes tu bolest, co ji nyní trpím.
Niall.
S
e slzami v očích jsem vhodil do schránky svůj poslední dopis. Byl jsem na cestě k zapomenutí a tohle byl krok první. Druhý byl opustit město.
ČTEŠ
Do You Remeber...? |N.H.√
Fiksi PenggemarNialla opustila jeho osudová láska a on ji píše dopisy, ve kterých vzpomíná na časy, kdy bylo vše ještě dokonalé. "Pamatuješ,na náš první polibek v dešti? Přesně tak, jak sis vždy přála."