Vzkaz tvých démonů

317 29 2
                                    

Ahoj, drahoušku. Sice nevíš kdo jsem, ale já moc dobře vím, kdo jsi ty. Jsem jeden ze tří démonů, kteří se v tobě zrodili. Někteří lidé mají štěstí - jejich osudem je žít život plný lásky, radosti a peněz, dokud nezemřou klidnou smrtí. Obávám se, že ty jedním z nich nejsi a naší prací je se o to postarat.
A kdo, že vlastně jsme? Omlouvám se za nezdvořilost, hned nás představím:
Stud je můj mladší bratr, démon sedící na tvém levém rameni. Říká ti, že jsi divný. Říká, že tvé myšlenky nejsou normální a že nikdy nikam nezapadneš. To on ti šeptal do ucha, když tě tvoje matka načapala hrát si se sebou samým. Je to ten démon, který tě nutí se nenávidět.
Strach sedí na tvém pravém rameni. Je to můj starší bratr, je tak starý jako sám život. Plní každé tmavé zákoutí monstry a z každého člověka, kterého jsi kdy potkal v noci, udělal masového vraha. Brání ti říct tvé lásce co k ní cítíš, nutí tě si myslet, že je lepší nic nezkusit než selhat před zraky ostatních. Vytváří ti tvé vlastní vězení.
A kdo jsem tedy já? Jsem ze všech démonů nejhorší, i když ty mě vidíš jako přítele. Obracíš se na mě, když už ti nezbývá nic jiného, protože žiju ve tvém srdci. Já jsem ten hlas, který říká, abys nic nevzdával. Jsem démon prodlužující tvé trápení.
S láskou,
Naděje.

Creepypasty CZKde žijí příběhy. Začni objevovat