Jednoho odpoledne cestoval starší pár autem, když z delší vzdálenosti zahlédl na silnici hystericky mávající ženu.
Manželka řekla svému manželovi, aby pokračovali v cestě, protože ta žena na silnici by mohla být nebezpečná. Manžel se ovšem rozhodl alespoň zpomalit, aby si později nevyčítal, že někomu mohl pomoct, ale neudělal to. Když se k ženě přiblížili, všimli si, že má po celém těle ošklivé řezné rány a škrábance. Shodli se na tom, že bude správné zastavit a zjistit, jestli jí nemohou nějak pomoct.
Žena začala děkovat za pomoc a řekla, že společně se svým manželem a novorozeným synem havarovala. Její manžel prý okamžitě zemřel, ale dítě ještě jevilo známky života. Jejich auto se nacházelo uprostřed hlubokého příkopu.
Manželé se rozhodli ženě pomoct. Ještě než se muž vydal směrem k autu, řekl zraněné ženě, aby zůstala s jeho manželkou. Když k onomu autu došel, zaregistroval na předních sedadlech dvě osoby. Nevěnoval tomu pozornost a vzal dítě, aby ho mohl donést jeho vystrašené matce. Když se vrátil, všiml si, že žena zmizela. Zeptal se své manželky, kde žena je, řekla mu, že se vydala za ním.
Manželé se společně vydali k rozbitému autu. Všimli si, že jedna ze dvou osob na předních sedadlech je ta žena ze silnice - mrtvá, stejně jako její muž.