Truchlit, truchlit a truchlit

2.3K 170 5
                                    

John se slzami v očích, přesto důstojným krokem, opouští náhrobek s tím pro něj nejstrašnějším nápisem SHERLOCK HOLMES. Hlavou se mu zmítá plno myšlenek. Co bude dělat teď, kde bude bydlet, na Baker street se vrátit nemůže. To byla první věc, která mu byla jasná. Najít nový byt a pokusit se začít žít nový život. Bez vzrušení, bez záhad a hlavně bez něj. Pokračoval stále více nejistou chůzí k bráně hřbitova.

Kdyby jen věděl, že ho Sherlock sleduje. Což není myšleno ani trochu obrazně, Sherlock opravdu stál na kraji hřbitova a sledoval Johna, jak truchlí nad jeho smrtí. Zalichotilo mu to, potěšilo, že se stará, ale ani to s ním nehnulo. Možná měl jít za Johnem hned, možná mu to měl říct už do telefonu, když se chystal skočit, ale nemohl, bylo ještě příliš brzy. Musel ho nechat čekat, musel vyčkat až přijde správný okamžik.

O dva měsíce později

John Watson, starý mládenec, již neshledával život zábavným. Bloudil od ničeho k ničemu a jedinou útěchou mu byla terapie, která stejně nebyla žádným zázrakem. Sehnal si sice práci jako doktor i nový byt si našel, ale minulost ho stále pronásledovala. Stále mu chybělo dobrodružství s jeho nejlepším přítelem. Se starými známými už se nevídá, nemluvě o chudince paní Hudsonové, která zůstala na Baker street úplně sama.

Johnovým životem se stal jeden nudný den, který se opakoval stále dokola. Málokdy svůj program narušil. Ráno vstal, šel do práce, z práce se zastavil v obchůdku, který měl po cestě a nakoupil si jídlo na další den. Poté se zastavil v parku, kde trávil i hodinu nehybným sezením na lavičce a přemítáním nad tím co se v jeho životě děje. Výjimkou byly dva dny. Středa a pátek, tyto dny se totiž po zastávce v obchodě nevydal do parku. Ve středu se vydal do nedaleké kavárny, ale dělal tam vlastně naprosto to stejné jako jiné dny v parku. V pátek si pro změnu zašel na terapii za jeho terapeutistkou doktorkou Thompsonovou.

Chystala se však změna, něco co jeho život zase přesune do lepšího světla. Někdo ho po celou tu dobu sledoval a nyní měl v plánu menší překvapení. Ano, byl to Sherlock. Ty dva měsíce se snažil s pomocí Mycrofta rozložit zločineckou pavoučí síť. Moriarty měl totiž kontakty a zločinecké plány po celém světě. Samozřejmě, neměl zdaleka hotovo a jeho bratr trval na tom, aby se ještě neodhaloval a pracoval na případu. Sherlock však cítil něco jiného. Cítil, že John ho potřebuje a on potřebuje jeho. Věděl, že je to velmi nerozumné řešení a že by měl pomoci bratrovi, ale udělal mnoho práce a nechal pár rozdělaných věcí na vládě. Mycroft je přeci také génius, však on to zvládne, říkal si.

První epizoda, ukázka toho co bych mohla psát dál. Chtěla bych znát názor a zjistit tak, zda mám pokračovat ve psaní. Pokud chceš zjistit jak se bude děj vyvíjet, hoď mi dolů komentář, samozřejmě beru jakékoliv výčitky.

Katt ^.^

Než pochopí... | [Sherlock] Johnlock ffKde žijí příběhy. Začni objevovat