,,Do prdele, já zaspal !" vykřikl jsem když se koukl na hodiny a začal rychle vylízat s postele. Popadl jsem své (jen černé) věci ze skříně, oblíkl se, obul a vyběhl na ulici směrem ke škole. Naštěstí byla ode mě jen pár bloku odsud tak že jsem tam byl během 10 min.
Když jsem už stál před dveřmi do třídy musel jsem se uklidnit.. Otevřel dveře, všichni ztichly a raději koukali jinam. Pár z nich už ode mě dostali, aby si na mě příště nevyskakovali. Já je pak můžu jedině přizabit nebo rovnou zabít. koukl jsem na učitele a chystal se mě jako obvykle zeptat:
"proč tak pozdě pane Saiki?"
,,Zaspal jsem." vyvalil jsem na něj než stačil říct jediné slovo. Jen kývl a ukázal na moje místo.
,,Tohle je tvůj nový spolužák a spolusedící, jmenuje se Jin Murasaki. Doufám že spolu budete vycházet." cítil jsem jak byl nervozní, v duchu jsem se musel zasmát, jaký to skvělí pocit.
,,Hmm.." pomalu jsem šel ke svému místu, Jin jen nechápající koukal na ostatní proč jsou tak nervozní když jsem přišel, pak koukl na mě a lehce kývl na pozdrav, pokusil se i o menší úsměv ale hned jsem poznal že ten úsměv je falešný. Lehce jsem se pousmál a zakroutil nad ním hlavou.Zbytek hodiny jsem dřímal ale probudil mě hlasitý smích. Už byla přestávka a všechny holky ze třídy se na sebe mačkali aby mohli být co nejblíž Jinovi a vyptávat se ho na různé otázky tipu: Máš holku? líbí se ti někdo? vyfotíš se se mnou?
Bylo mi z toho až špatně jak jsem viděl z blízka ty jejích zmalované xichty.Odešel jsem ze třídy a zamířil si to přímo na školní střechu,měl jsem to tam i celkem rád, bylo tam ticho přímo na menší zdřímnutí. Byl jsem tam dokud škola neskončila a lidi nezačali odcházet domů,teda aspoň většina z nich..
Stál jsem na okraji střechy, všechny ty špíny jsem pečlivě pozoroval a proklínal, pak se pohledem zastavil u Jina, viděl jsem jak za ním běží jedna holka, lépe jsem zaostřil a zjistil že je to Saya. Byla to druhačka a snad jediná v klidu a osamělá holka ze kterou jsem občas hodil pár slov, byla by snad jediná které bych neublížil.Sledoval jsem je pozorně aby mi nic neuniklo. Netrvalo to dlouho a zase pádila pryč a já se rozhodl že půjdu taky.
Přišel jsem domů a začal přemýšlet co si dát na večeři, měl jsem celkem velký hlad a ráno sem si za poměl svačinu. Nakonec jsem si udělal chleba obalený ve vajíčku na to dal kečup, šunku, okurku a rajče. miloval jsem to. Pak si dal sprchu a rovnou jsem vplul do postele, během chvilky už sem byl tuhý...
Ps: je to takový "jiný druh upíra" tak že to bude trochu jiné xD
Tohle byl první díl s pohledu Shizua a doufám že se vám i trochu líbil..
- S Ryu budem rády za každou hvězdičku či komentář vašich názoru :)- Já sice nemám tak velký talent jak jiní ale snažím se toho dosáhnout a jednou psát taky tak dobrý příběhy které bude bavit spousta lidí. :)
ČTEŠ
To the Last Breath
RandomPředem upozorňujeme že se tam budou vyskytovat boyXboy scénky. _________________________ Příběh bude o Shizuovi Saiki který nastupuje letos na novou školu v Tokiu. Volný čas tráví v barech. gay barech. Domu chodí jen zřídka. Baví se tím že rá...