Alex Smith

2.4K 148 8
                                    

-Bocsánat de itt valami félreértés lehet...én kifejezetten emlékszem hogy azt mondták, hogy férfi fog minket összeadni-mondta Mike miközben a papot fürkészte.

-Nagyon sajnálom de Smith atyának, aki egyébként az édesapám, komoly elfoglaltsága támadt, így kénytelenek lesztek beérni velem-válaszolta Alex.

Lexa szája mosolyra húzódott. "Ez a nő nem semmi"

-Tehát most hogy tisztáztuk ezeket az unalmas szerepeket elmondom hogy nálunk hogy megy mindez. Ha jól tudom 2 hét múlva lesz az esküvőtök úgyhogy bele kell húznunk. A szervezéssel nem kell foglalkozni azt a stáb intézi. Nekünk inkább a lelki felkészülésre kéne koncentrálnunk. Ezt általában a menyasszony és a vőlegény külön végzi, csak a végén vannak együtt óráik. Mivel én nem tudok egyszerre két emberre figyelni ezért megkértem Woods atyát hogy besegítsen Mikenak, amíg én Lexával foglalkozom. Nah akkor most van valakinek esetleg kérdése?

-De hát miért kell külön végezni ezt az egészet? Ennek mégis mi a franc értelme van?-kérdezte Mike és átkarolta barátnőjét.

Lexa a szemét forgatta. "Persze hogy most se jó neki semmi". Alex elmosolyodott és tekintetét Lexáéba fúrta.

-Igazából csak annyi hogy kiderül hogy valójában szeretitek-e egymást és kiálltok-e egymás mellett, vagy egyikőtök esetleg enged a csábításnak- közölte Alex, miközben tekintetével végigmérte Lexát, akinek ennek hatására a lába egy kicsit megremegett és melegség öntötte el a testét, ezért inkább a padlót bámulta a pap helyett.

-Rendben akkor holnap találkozunk reggel nyolckor ugyanitt! Legyetek pontosak! Oh és Lexa...sportosan öltözz!

Majd ezzel Alex el is hagyta a kápolnát. Lexa megkönnyebbülten fújta ki a levegőt, amit már egy ideje bennt tartott és megborzongott.
Lehet hogy mégiscsak jó ötlet volt Hawaii-ra jönni?

Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora