A hó csak esett és esett. Apró fehér pelyhek borítottak be mindenkit. Lexa körbe körbe forgott, és az eget bámulta. Felhőtlenül boldog volt. Mikor megállt szembe talalta magát Alexel. Hatalmas mosoly terült szét az arcán.
-Hó mi?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Ha egyeseknek erre van szükségük a döntésre, akkor miért ne?-mondta vigyorogva Alex, miközben közelebb lépett Lexához.
Lexa nem hátrált. Tudta hogy mi fog következni, de nem mozdult. Alex egyre közelebb került hozzá, már csak pár centi választotta el őket.
Majd hirtelen egy ordítást hallottak a háttérből.-Lexa Graham te meg mi az istent csinálsz?-kérdezte fujtatva az édesanyja.
-Ó még semmit anya...-suttogta Lexa, és megcsókolta Alexet...durván. Mindketten érezni akarták a másikat. Egyikük sem akarta abbahagyni. Mikor az ajkaik elváltak Lexa végre kimondta a mondatot, amit Alex annyira várt.
-Szeretlek Alex....és téged választalak.
A háttérből zokogás, sóhajtások, illetve különböző mérges felkiáltások hallatszottak. Lexa Mikeot látta felé tartani, emiatt ellépett Alextől.
-Mike én....
De a mondatot nem tudta befejezni, ugyanis a jegyese felpofozta. Lexa a földre esett, az orrából vér folyt.
-Így kell a leszbikusokat kezelni, még pár ilyen és mindjárt visszatalálsz az igazi párodhoz. Úgyhogy most felállsz szépen a másik buzi meg összead minket, és ezt az egészet el is felejthetjük.
Csak egyetlen szépséghibája volt a dolognak...hogy Mike nem nézett a háta mögé. Ugyanis Alex ráugrott, és mint gyakorlott karatés könnyen levitte a földre.
-Sajnálom kishaver, de úgy tűnik, hogy elvesztetted a menyasszonyodat.-közölte mosolygva Alex.
Majd felsegítette Lexát, és a hitetlenkedő szempárok tüzében elindultak az elsősegélyközpont felé. Hosszú hallgatás után Lexa végre megszólalt.
-A kis karate mester-mondta játékos mosollyal az arcán.
Alex visszamosolygott.
-Fogd be...igy kell tönkre tenni egy esküvőt.
YOU ARE READING
Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?
RomanceLexa Graham csak egy átlagos lány akinek a barátja váratlanul az egész csaladja előtt kéri meg a kezét. Itt kezdődhetne a tündérmese...csak egy probléma van, Lexa nem szerelmes Mikeba. Sőt igazából még sose volt szerelmes, de hát ki tudna nemet mond...