-Kicsiiiim! Na hogy tetszett a tánc?-kérdezte Lexa édesanyja miközben a lánya lekászálódott a színpadról.
-Egyszerűen csodálatos volt anya.
-Látod mondtam én hogy tetszeni fog! Ráadásul ez a fiatalember huh, nem semmi.
Lexa elmosolyodott "Hát ha láttad volna hogy a papom milyen".
-Bocsánatot kérek mindenkitől de el kell futnom mosdóba.
-Menj csak drágám! Mi addig Kate nénikéddel meg a lányokkal megiszunk pár felest.
Mikor Lexa beért a mosdóba a csaphoz ment, megnyitotta, és az arcára friss vizet fröcskölt.
-Csak nem túlságosan felhevültél, hogy így le kell hűtened magad?
Lexa megfordult.
-Nahát, a kis magánszámod után nem gondoltam volna hogy utánam jössz...
-Oh valóban?-kérdezte Alex miközben egyre közelebb lépett Lexához.
-Valóban...
-Tudod nem vagyok olyan lány, aki könnyen feladja azt amit akar...
Most már csak pár centi választotta el őket. Lexa elkezdett hátrálni, viszont megállt miután a háta a mosdókagylóba ütközött. A két lány egymás szemébe nézett.
-Tudod bárki besétálhat azon az ajtón...
Alex elmosolyodott.
-Tudom.
Majd bezárta az ajkaik közti távolságot. Lexa még soha nem részesült ilyen gyenge, mégis szeretetteljes csókban. Alex ajkai puhák és eperízűek voltak. Az elején a csók lassú volt, aztán pár perc után Lexa nyelve táncot járt Alexével. Közben Alex lejjebb vitte a kezét, és belemarkolt Lexa fenekébe, aki erre belenyögött a másik nő szájába. Mikor elhúzódtak egymástól Lexa beharapta Alex alsó ajkát. Csend lett. Egyikük se szólt semmit. Csak egymást figyelték. Majd Alex megszólalt.
-Szeretlek Lexa Graham
És egy apró puszit nyomott Lexa orrára. Lexa mosolya szinte bevilágította az egész mosdót.
-Én is sze..........
Azonban a mondtatot nem tudta végig mondani, mert az ajtó kivágódott és a félig részeg édesanyja jelent meg.
-Jajj nézzenek oda.....Bocsánat remélem nem zavartam meg semmit, de indulnunk kell szivem Mikenak megígértem hogy hajnali egyre hazajuttatlak-majd hisztérikus röhögésbe tört ki.
-Rendben anya megvárnál kinnt kérlek?
-Miért nem várhatlak meg itt?
Lexa látta hogy az édesanyja részeg, így nem érdemes vele ellenkeznie. Emiatt ellépett Alextől, és elkezdte kivezetni az anyját a mosdóból. Mikor az ajtóhoz értek, és átadta a rokonoknak visszafordult. Alex mosolyogva nézte.
-Még találkozunk hercegnő...
STAI LEGGENDO
Hogyan tegyünk tönkre egy esküvőt?
Storie d'amoreLexa Graham csak egy átlagos lány akinek a barátja váratlanul az egész csaladja előtt kéri meg a kezét. Itt kezdődhetne a tündérmese...csak egy probléma van, Lexa nem szerelmes Mikeba. Sőt igazából még sose volt szerelmes, de hát ki tudna nemet mond...