6.Bölüm Kapana Kısıldık

21 6 0
                                    

       Nick:Aaahhh neredeyim ben?
       Dlyla:Neredeyiz biz?
       Jessica:Aaahhh başım.
Çocukların bunca sızlanmalarına ramen Lord Gatar ayaktaydı.
     Lord Gatar:Aristes'in Orman bölge-sinin tenha kısmındayız. Büyü çok aceleye geldi bir anda böyle güçlü bir büyü yapmak enerjimi tüketti. Ben bile yorulabiliyorum. Enerjimi toplamam lazım. O zamana kadar ormanın köy kısmını bulmaya bakalım. Oradaki şifacılar işime yara-yabilir.
    Nick:Yani o zamana kadar burada Kapana mı Kısıldık?
    Lord Gatar:Aynen öyle.
    Jacop:Hayır hayır olamaz. Aman Tanrım.
    Lord Gatar:Siz kahramansınız kendinize gelin. Buradan çıkana kadar taşların enerjisi size yeter. Şim-di yola koyulalım.
Kahramanlar ve Lord Gatar yürüme-ye başladı.
    Dlyla:Bir fikrim var. Uçarak etrafa bakabilirim.
Dlyla bunu söyledikten sonra kanatla-rını çıkardı ve uçmaya başladı.   bir süre havada kaldıktan sonra aşağı indi. İleride bir köy var ama biraz fazla uzakta.
     Lord Gatar:Özel güçlerinizi kullanırsanız o kadar uzun sürmez. Jessica senin özel güçlerinden biri hayvanları çağırabilmen. Odaklanır-san yapabilirsin.
Jessica gözlerini kapadı. Biraz bekledi ve bir piterodaktil(Uçabilen bir dina-zor) oluştu.
      Jessica:Aman Tanrım yaptım. İşte bu.
      Lord Gatar:Aferin akıllı seçim. Jacop sen ateşten bir ejderha...
      Jacop:Yapabiliyorum değil mi? Evvvet harika.
Jacop ellerini havada oynatmaya başladı. Yavaş yavaş kırmızı bir ejderhanın oluştuğunu gmrebiliyordu ve en sonunda bir ejderha silueti oluştu. Tamamı ateştendi ve cayır cayır yanıyordu.
        Lord Gatar:Lyla.
        Lyla:Yaşasın sıra bana geldi.
        Lord Gatar:Sen belirli bir yerden bir yere ışınlanabiliyorsun.
        Lyla:Süper. Bu hari...
        Lord Gatar:Lyla.
        Lyla:Evet.
        Lord Gatar:Vakit kaybediyoruz.
        Lyla:A tamam.
Ardından Lyla biraz bekledikten sonra duman gibi yok oldu. Jacop, Jessica ve Dlyla uçmaya başladı. Nick tam gidecekken Lord Gatar'a;
        Nick:Siz gelmiyor musunuz?
        Lord Gatar:Beni merak etmeyin.
Şimdi hadi git!!
Nick Lord Gatar bunu dedikten sonra koşmaya başladı.
   
                              ***

          Lyla:En sonunda geldiniz.
          Nick:Ah pardon bi 20km koştumda!! Ve...
O anda Nick dona kaldı. Lord Gatar?
          Jacop:Saçma... Ama ama ama... Bu nasıl olur?
           Lord Gatar:Beni merak etmeyin demiştim. Neyse şimdi bir şifacı bulmalıyız.
          Nick:Tamamdır.
Hepsi aramaya başladı. Heryerde bir şifacı bulmaya çalışıyorlardı.
          Jessica:Burda garip garip bitkileri olan ve bandaj benzeri bir şeyi olan garip bir dükkan var.
          Lord Gatar:O bir şifacı olmalı.
Bunu dedikten sonra Lord Gatar çocukları alıp içeri girdiler.
          Dlyla:Kimse varmı.
Dlyla bunu söyledikten sonra başında kapışonu ayaklarına kadar uzanan bir örtüyle bir adam çıka geldi.
          Adam:Yardımcı olabilir miyim?
         Lord Gatar:Biraz bitkin düştüm. Bana yardım edebilir misiniz?
         Adam:A tabiki.
Adam Nick'e doğru döndü.
         Adam:Oo aksesuarınız ne güzelmiş.
Nick geriye doğru çekilerek "aa evet." dedi. Lord Gatar Nick'in önüne geçerek "iyileşyirme kısmı"
         Adam: Pardon tabi. Buyrun.
Adam Lord Gatar'ı yatak benzeri bir yere bıraktı. Ve ellerini Lord Gatar'ın üzerinde gezdirmeye başladı. Adam bunu yaparken çocuklara bir an kötü kötü baktı.
          Nick:Aaa tamam o zaman biz dolaşmaya çıkalım . Siz bizi bulursunuz. Aaa bay bay.

Dükkandan çıkarlar*

           Nick: (derin nefes verir) O adamda bir gariplik sezdinizmi. Çünkü ben gerçekten gerildim.
           Jacop:Adamın broşuna bakışı çok garipti.
           Dlyla:Tamam bu kadar endişelenmeyelim. Alt tarafı bir adam.
           Nick:Bunun alt tarafı üst tarafı yok.
           Dlyla:Tamam peki.
           Jacop:Hey şuna bakın. İlginç bi dükkan gibi.
           Jessica:Tamam. Bakalım.
İçeri girdiklerinde garip giyimli bir kadın vardı.
           Kadın:Hoşgeldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim.
           Nick:Biz sadece bakınacağız.
Bir süre dükkanın içinde gezindikten sonra Lyla garip görünümlü bir taş eline aldı.
           Lyla:Bu ne kadar?
           Kadın:A o sana bedava yavrum.
           Lyla:Eminmisiniz? Çünkü güzele benziyor.
           Kadın:Tabikide.
Lyla o taşı aldıktan sonra hep birlikte çıktılar.
           Lyla:O kadın gerçekten...
Lyla sözünü bitiremeden yeni aldığı taş cebinden düştü ve kırıldı.
           Lyla:Hayır ya. Off taşım.
Ardından taşın içinden siyah ışıklar yükselmeye başladı. Ve bir anda içinden siyah gölgelerden oluşmuş bir ejderha yükselmeye başladı.
           Nick:Zaten bir kere ya, bir kere bile elimizi attığımız bir şeyden kötü bir şey çıkmayı versin. Ama yok.
Nick bunları derken ejderha etrafa si-yah ateşler saçıyordu.
           Nick:Hadi.
Jacop o anda ateşin önüne atladı ve ejderhanın saçtığı ateşe doğru ateş saçmaya başladı iki ateş çakışıyordu.
Lyla yerden büyük sarmaşıklar çıkarıp ejderhanın boynuna ve gövdesine doladı.
             Lyla:Çok ağır. Çekemiyorum.
Lyla'nın yaptığı sarmaşıklar koptu.
             Lyla:Ejderha gidiyor.
             Nick:A hayır gitmiyor.
Nick bunu dedikten sonra havada buzullar oluşturup ejderhaya fırlattı. Ejderha acılar içinde bağırdı.
             Jessica:Çorbada benim de tuzum olsun.
Jessica ejderhanın üzerinde dev bir kaya parçaladı. Ejderha yere düştü.
Dlyla ona doğru gitti. Öldümü diye kontrol etti. Ejderhaya dokunduğunda ejderha kağıt gibi ince parıldayan siyah parçalara bölündü ve gökyüzüne doğru çıktı. Muhafızlar hskladıkları canavarlara dokununca demek böyle oluyordu. Biraz sonra biri Nick'in omzuna dokundu. Nick'de
arkasını döndü.
           Nick:Lord Gatar.
           Lord Gatar:Ne oldu buraya böyle?
Her yer ve çocukların bazı yerleri is ve yanık olmuştu.
            Lord Gatar:Neyse gidelim artık buradan. Lord Gatar'ın güçleri düzelmişti. Üsse ışınlandılar. Nick Üsse geldiğinde gölge gibi bir şey olduğunu gördü sonra onun gölge değil bir insan olduğunu anladı.
            Nick:Sende kimsin?!!

         
  
   

Aristes günlükleri -  1.kitap Bir Dizi Güç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin