1.osa

1.1K 68 0
                                    

Kell oli 10 õhtul ja Louis istus nagu tavaliselt suurestoa diivanil ja oli arvutis. Tavaliselt suhtles ta õhtuti igavusest twitteris oma fännidega ja vastas nende küsimustele. Seda tegi ta ka täna. Pärast mõnedele küsimustele vastamist nägi ta, et keegi @OneDirecxx oli postitanud midagi sellist: Hei @Louis_Tomlinson, @Liam_Payne, @Niall_Horan, @Harry_Styles, @Zayn_Malik! Kas keegi teist saaks palun fännidega Omeglasse rääkima tulla? Loodan teid seal varsti näha! xxx

Louis ei vastanud midagi, kuid uudishimust kirjutas googlesse Omegle. Avas esimese lehe ja leidis teksti: Talk to strangers! Louis avas oma esimese vestluse. Ta avas vestluse videokaamerata, sest polnud kindel kas tahab oma identiteedi avaldada. Ta tahtis lihtsalt rääkida võõraga nagu tavaline inimene mitte nagu Louis Tomlinson, kuulsa poistebändi liige.

Kõigest natukene enne seda oli, aga @OneDirecxx postitust: Hei @Louis_Tomlinson, @Liam_Payne, @Niall_Horan, @Harry_Styles, @Zayn_Malik! Kas keegi teist saaks palun fännidega Omeglasse rääkima tulla? Loodan teid seal varsti näha! xxx näinud ka Harry, kes istus sammuti diivanil kohe Louise vastas. Harry oli internettis, aga telefoniga. Nüüd oli Omeglesse jõudnud ka Harry ning üritas sammuti esimest vestlust võõraga alustada, sammuti videokaamerata.

Võõras(Louis): Hei!

Sina(Harry): Hei! Kui aus olla siis ma olen siin esimest korda. Mul pole õrna aimugi kuidas see töötab.

Võõras(Louis): Päriselt? Siis pole sa ainus. Ma alles avastasin selle lehe..

Sina: Mis su nimi on?

Louis mõtles. Ta arvas, et parem mõte on siiski enda nime mitte kasutada. Ta ei tahtnud rääkida hullunud fänniga vaid normaalse, eelarvamusteta inimesega. Natukene mõeldes vastas ta küsimusele.

Võõras(Louis):  Johannes, Johannes Pärm. Sinu?

Louis leidis, et see nimi on isegi natuke naljakas ja sobis talle.

Harry mõtles mida kirjutada. Ainuke nimi mis talle pähe tuli oli Randar.

Sina: Randar Jõemägi.

Johannes: Lahe nimi. Kui vana sa oled?

Randar: 19

Johannes: Ma olen 21.

Randar: Mis sind Omeglesse toob?

Johannes: Mõnikord ma lihtsalt tunnen, et parem on rääkida inimesega kes sind ei tunne.

Randar: Ma olen sinuga 100% nõus. Inimesega kellel pole sinu suhtes eelarvamusi.

Johannes: Jah, just! Inimesega kellele sa saad ka oma suurimad saladused avaldada, kartmata, et ta need avaldab.

Harry vaatas korra Louist kes oli oma arvutisse sügavalt keskendunud.

Randar: Saladused, mida sa ei saa ka kõige lähemale inimesele avaldada.. :(

Johannes: Juhtus midagi? :O

Randar: Ei, lihtsalt mul on saladus millest ma ei saa kunagi mitte kellelegi rääkida.. mitte kunagi..

Johannes: Usu mind, see võib imelikult kõlada, aga ma tean mida sa tunned..

Louis vaatas igatsevalt Harryt.

Randar: Anna andeks, aga ma usun, et nii rasket ja haiget tegevat saladust nagu mul on, ei ole mitte kellegil teisel siin maailmas.

Räägi Võõraga (Larry Stylinson)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt