13.osa

410 57 4
                                    

Nialli vaatenurk:

Ma valin selle pildi ja postitan selle ilma mingit kirjeldust lisamata. Pilt räägib seekord tõesti enda eest. Ma tean, et ma teen õigesti ja tagasiteed enam pole. Harry ja Louis magasid ning keegi ei saa mind selle pildi lekkitamises süüdistada. Ma teen seda nende nimel ja südames tean, et teen ka õigesti.

Kui Niall, vaid teaks kui suure vea ta selle pildi postitades teeb.

Managemendi töötaja vaatenurk:

Ma olin valmis juba sekundite pärast töölt lahkuma kui Simon mind suure kisaga tagasi oma kontorisse kutsus. Ma olin sealt just mõni minut tagasi lahkunud ning Simon oli mulle ära seletanud mis me järgmiseks ette võtame. Simon ei ole inimene kes ei mõtle ja tegutseb ega ka inimene kes mõtleb ja ei tegutse. Tema mõtleb ja tegutseb samalajal. Ja ta teeb seda ausaltöeldes tõsiselt hästi.

Kõigest tund aega tagasi oli kogu kontor ja Simon hullumas. Keegi oli lekkitanud järjekordse Larry foto. Sellel oli ka kuupäev niiet ilmselgelt saavad fännid aru, et see oli kõigest mõni päev tagasi. Jah, tegelikult me ei tea siiamaani kas see on photoshopitud, sest photoshopiga saab tänapäeval imesid teha, kuid ometi ei olnud Simon sellega rahul. Ta teab, et Larry shipperid ei vaata sellest pildist niisama mööda.

Ta on aastate viisi töödanud, et poistele luua perfektset profiili: ei seksile, narkotikumidele ja naistele. Kellegil ei tohi olla tüdruksõpra, võinoh avalikult vähemalt mitte. Simonil on kümneid-kümneid lepinguid millele iga inimene peab enne nendega kohtudes allakirjutama. Tüdruksõbrad on avalikult lubatud ainult siis kui nad ongi avalikusele mõeldud. Tüdruksõbrad ei tule kasuks, kuid Louis vajab seda. Olukord on stabiilsem kui Eleanor on temaga.

Simon on aastaid töödanud, et jätta kõigile fännidele mulje, et just nemad võivad olla poiste unistuste naised ning ta ei saa lasta juhtuda sellel, et kaks bändi liiget tulevad välja geidena. Nad on poistebänd. Nende fännibaas, raha sissetoojad on tüdrukud.  Ta on aastaid Larry Stylinsoni alla surunud ning poisse nendest kuulujuttudest eemal hoidnud. Simon pole loll. Ta teab, et Harry ja Louis armastavad üksteist, isegi kui nad seda ei tunnista ja kui nad kuidagi mõlemad arusaavad, et tunded on vastastikused ei hoia neid miski enam tagasi. 

Simon teadis seda. Niisiis jooksin ma kiiresti tagasi Simoni kabinetti kus Simon mulle sisenedes rahulolevalt vastu naeratas. Ta saab alati oma tahtmise ja ta nägu just seda praegu peegeldasgi. Igal armulool on õnnelik lõpp, kuid Harryl ja Louisel seda pole. Vähemalt niikaua kui Simon seda takistab. Simonile on, aga kõige tähtsam asi raha ning siin ei ole isegi mingit väikest võimalust, et ta laseb millelgi selle sissetulekut takistada.

,,Küll mõnel läks ikka kaua siiajõudmisega.'' ütles ta mulle nagu alati ülbelt ja üleolevalt. Ta teab, et tema on boss ja võimalust seda näidata ja ninaalla hõõruda ei jäta ta kunagi kasutamata.

,,Vabandust,'' ütlesin ma. Ma tulin ju tegelikult ainult kolmkümend, nelikümend sekundit? Seda ma talle ei maini sest ilmselgelt on temal alati õigus. Isegi siis kui tal seda pole. ,,Kas midagi juhtus?'' lisasin ma peale väikest pausi.

,,Plaan läheb käiku,'' ütles ta rahuloleva häälega ning lisas ,,Täna. Kohe.''. ,,Kõik läheb paremini kui ma arvasin. Harry lahkus pool tundi tagasi kodust ja saabus viis minutit tagasi klubisse. Ma teatsin, et see juhtub, kuid et juba täna..'' ütles ta endaga rahul oleva häälega. 

,,Ma juba helistasin tüdrukutele ja meediale, sellel ajal kui mõni pool tundi oma perset siia vedas..'' Ta lihtsalt pidi selle lisama. Temaga ei ole võimalik rääkida ilma, et ta midagi lisaks mis sind uksemattina tundma paneb. ,,Sa lihtsalt pead minema sinna ja minu antud juhtnöörid kõigile edasi andma.'' lisas ta lõpetuseks.

Räägi Võõraga (Larry Stylinson)Where stories live. Discover now