7.osa

534 51 3
                                    

Harry vaatenurk:

Ma tahan kellegiga rääkida. Mul on vaja kellegagi rääkida. Ma ei saa seda, aga teha kellegagi keda ma tunnen ja selleks võtan ma üleriided seljast, istun voodile, avan arvuti ning kirjutan google otsingusse juba mulle tuttava sõna: Omegle.

Jah, nüüd ma siis siin istun keset viie toalist hotellituba ja mõtlen kas see on ikka õige mõte. Olenemata sellest avan ma esimese lingi ja jõuan Omegle esilehele. Ma tean, et Omegles uputab kiimas inimestest ja mõtlen kas ma veel kunagi satun Johannesega rääkima. Ilmselt mitte. Sellest kõigest on möödas juba nädal ja kõige selle toimuva pärast pole see mul meeles olnudki. Kuid ma tunnistan, et praegu tahaksin ma leida siit just tema. 

Ma tean, et leida selline inimene nagu Johannes on minimaalne ning kuna ma ei taha sattuda rääkima ebaviisakate või kiimas inimestega siis sellepärast jääb mulle silma lõik: Millest sa rääkida tahad? Oh, see sobib mulle suurepäraselt, kuid mida ma siia peaksin kirjutama? Pikemalt mõtlemata trükin ma: Larry Stylinson. Ma ei tea kas ma teen õigesti, aga ometi tahan ma teada just mida Larry shipperid arvavad.  Niisiis alustan ma vestlust, kuid taaskord ei saa ma seda teha videoga, vaid vajutan tekstile.

Sa oled nüüd jututoas võõraga kellega sul on ühised huvid. Ütle tere!

Sina: Hei!!

Võõras: Tere!

Võõras: Naine või mees?

Sina: Mees. Ise?

Võõras: Naine. Larry shipper?

Okei, mida ma vastan? Ma pole ju Larry shipper. Ma tean, et Larryt ei eksisteeri, aga ometigi ju mina tunnen midagi. Ma olen ilmselt poolik Larry shipper.

Sina: Jah, sina?

Võõras: Ei, ma olengi siin ainult sellepärast, et sinusugustele taunidele aru pähe panna. Larry ei ole päris! Lõpetage juba oma fanartide ja fanfictsionidega! Kuidas kurat te ei näe, et Harryle ja Niallile ei meeldi see? Kas sul oleks kurat hea kui sa oled kellegagi suhtes ja siis mingi lamba kari hõõrub sulle kedagi teist nina alla?? Lihtsalt lõppetage juba!!

Sina: Niall ja Harry?

Võõras: Narry. Tõsiselt ka kasvage suureks.

Okei, seda ma nüüd ei oodanud.. Kes on Narry? Mina ja Niall? Kas inimesed on hulluks läinud? Ma ei osanud midagi öelda, kuid õnneks katkestas võõras kõne ise. Ma teatsin, et minu ja Louise vahele on loodud mingi fandom, aga kas tõesti minu ja Nialli vahele ka?

Soovite alustada uut vestlust?

Ei, seda ma praegu ei taha. Mul on vaja teada saada mis toimub. Ma arvasin, et ma saan kõigest aru ja tean mis toimub, aga nagu ma näen ma eksisin. Tegin lahti uue interneti lehe ja kirjutasin seekord googlesse: Narry. Oh!! Ka Narryl on sadu fänne, kuid need fännid arvavad, et Niall ja mina oleme koos. Mul on tunne nagu mu süda läheb natuke pahaks. Miks peaksid fännid nii arvama? Miks nad postitavad pilte minust ja Niallist suudlemas? See ei ole ju reaalne. Ma ei ole ju Nialliga koos. Ma hoolin Niallist, kuid mu süda kuulub Louisele.

Järjekordsest Narry tumblrist lahkudes leian ma ühe youtube video. See video sisaldab kõikvõimalike tõestusi, et mina ja Niall oleme koos. Natuke edasi otsides leian ma juba Zouise, Lilo, Nouise, Zarry.. Igale poisile meie bändist on loodud romance teise bändi liikmega. Igal fandomil on sadu-sadu fänne, kuid Larryl on neid lausa miljoneid.

Larry videosi edasi vaadates mõistan ma, et ma olen ikka nii läbinähtav. See kuidas ma Louist koguaeg vaatan ja puudutan. Pole ime, et fännid arvavad, et ma teda armastan. Nad ju ei eksi, kuid mullegi üllatuseks on ka Louis videodes üsna niiöelda armunud. Miks ma loon endale illusioone? See kõik on tema jaoks mäng. Mäng fännide jaoks mis on nüüdseks ka temajaoks lõppenud.

Räägi Võõraga (Larry Stylinson)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang