Kapitola 8: First meets

5.3K 143 2
                                    


Dny pokračovaly dál a přišlo mi, jako by práce vůbec nikdy neskončila. Každý dne jsem šla splnit nový úkol, co byl na mém stole. Co způsobovalo mé tiché sténání. Domnívám se, že je to účelem zaměstnání. I s nechutí jsem tam seděla a dokončila každý úkol, jaký jsem měla.

Nevadilo mi zrovna ty, co souviseli s módou. Kde mám vybrat titul časopisu nebo dát svůj názor na oblečení, který stylista vytvořil. Líbilo se mi to, protože jsem měla pocit, že jsem důležitá. Jako by na mě záleželo a nebyla jsem jen asistentka pana Stylese. Nesnáším vkládání souborů do počítače. I když je to snadný úkol a jsem si jistá, že by si jiní nestěžovali. Jen jsem jaksi zjistila, že je to poněkud nudné a opakující se.

Naštěstí dnes den šel rychle a byla jsem na cestě domů. Měla bych opravdu investovat do auta, když už si vydělávám svoje peníze. Nemohu používat veřejnou dopravu každý den. Nejen, že je to v noci nebezpečné, ale je to i odpudivé. Vůně toxinů napadají mé myšlenky kolem mé hlavy.

Já rychle vyskočím z autobusu a jdu si cestou přímo domů. Je asi sedm večer a já umírám hlady. Vejdu do baráku a všimnu si, že už je tady Mark. Zvedám v podezření obočí.Proč je doma tak brzo. Obvykle jsem doma dřív. Přijdu do obýváku a vidím ho jak leží na gauči s pivem v jedné ruce. To je víc než šokující.

"Co tady děláš, neměl by jsi být v práci?" ptám se a zároveň položím své věci ke dveřím.

"Měl bych, ale vzal jsem si na zbytek večera volno" říká a jde ke mě, položí pivo na pult a své ruce omotá kolem mého pasu.

"Proč?" nechápu o co mu jde.

"Chi tě vzít ven" říká, zatímco mi líbá krk až k mé tváři. Stála jsem tam zamrzlá a šokována z jeho chování.

"Proč tak najednou?"

"Chci být nějaký čas jenom s tebou. Víš, že oba chodíme do práce a tak sotva máme na sebe čas" podívá se mi do očí. Jeho hnědé oči na mě hluboko hledí a já si povzdechla.

"Jo já vím"

"Tak co na to říkáš?"

Uvažuju o tom, zda jít. Je pravda, že jsme zatím na sebe neměli čas a pomalu jsme se od sebe oddalovali. Možná, že je to, co potřebujeme, aby nám to opravilo trhlinu, která byla vytvořena. Usmála jsem se.

"Jo"

"Jo" usměje se a skloní se k mým rtům.

"Jdu se připravit, tak běž taky" řekne a já kývnu na souhlas. Doufám, že dnešní večer proběhne dobře a my najdeme zase tu jiskru, která před časem vyhořela.

O hodinu později jsme už šli k autu. On měl na sobě klasický černo-bílý oblek a kravatu, zatímco já jsem měla červené krajkové šaty ke kolenům. Vzhledem k tomu, že je noc a tvrdil, že super restaurace bude Fancy, tak jsem se rozhodla ztmavit svůj make-up přidáním perfektních linek a odpovídající červenou rtěnku. Trvalo to asi půl hodiny jízdy než jsme se dostali k našemu cílu.

"Marku, čtyř hvězdičkoví?" zalapám po dechu, když vystoupím z auta. Mark předá klíče nějaké parkovací službě, než přišel ke mě.

"Jo" říká.

"To je příliš Marku. Víš mě by opravdu nevadilo jít do restaurace s rychlím občerstvením" mračila jsem se. Opravdu jsem se nestarala kde budeme jíst.

"Zlato, tohle je to nejlepší pro ty nejlepší" šklebí se, chytne mě za ruku a vede mě ke vchodu. Poté, co jsme vešli dovnitř jsem lapala po dechu. Tato restaurace je úžasná, má gotický strop a moderní nábytek. Lustry visí všude. Mé oči spatří páry kteří sedí u svíček, které jim osvětlují večeři. Taková romantika. Toto místo je neuvěřitelné krásné a směšně drahé.

Come here sweetheart Mature (H.S.) CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat