Začli jsme se líbat. Bylo to pomalý ale chtivý. Harryho ruka se zamotávala do mých vlasů a víc se na mě tlačil. Jeho rty pohlcovaly ty moje a já cítila chuť vína na jeho jazyku, které vypil.
Jeho druhá ruka byla omotaná kolem mého pasu. Já jsem své prsty omotala kolem jeho božských vlasů a zatahala za ně. Z jeho úst jsem uslyšela vzdych. Jeho ruka mě začala hladit po zádech Až se přesunula na můj bok a tvrdě ho stiskl. Nemohla jsem si odpustit mírné syknutí s pocitem blaha, že se mě dotýká. Harry se předtím, než se začal věnovat mému krku lehce zasmál. Rychle mě políbil a vyhledal cestu k mé hrudi.
Dýchala jsem těžce a hlava se mi točila z nedostatku kyslíku v místnosti.
"Harry, počkej" zašeptala jsem a lekce ho tlačila do hrudi, abych vytvořila vzdálenost. Podíval se na mě a zamračil se.
"Co je špatně? " zeptal se.
"Nic. Jen už prostě nedokážu dýchat" směju se a Harry se ušklíbl.
"A možná by jsi už měl ihned jít, Mark by měl být brzo doma" zamračila jsem se a podívala se na hodiny a uviděla jsem, že už jsou tři hodiny ráno.
"Jasně. Uh, Takže se uvidíme zítra? " přikývla jsem a vedla ho ke dveřím.
"Uvidíme se později zlato" mrkl na mě než odešel. Zasmála jsem se a zavrtěla hlavou. Zavřela jsem dveře, zhluboka se nadechla a přejela si rukou po tváři.
Nemám tušení jaké problémy na mě čekají a je mi to jedno. Jsem Už unavená z toho že jsem pro Marka teprve na druhém místě. Nedává mi takovou pozornost,kterou chci a potřebuju. Možná je to sobecké a špatné, ale pokud mi to chce tohle vše Harry dát, tak ho nechám ať si se mnou dělá Co chce.
Opovrhuju skutečností že je to můj šéf a že jsem zasnoubená, nemohu už popírat to, že velmi přitažliví. Elegance a dominance, kterou vyzařuje, mě přitahuje a jsem si jistá, že nejsem jediná.
Když se už trochu uklidním, tak začnu uklízet nepořádek, který jsme tu po sobě zanechali. S lehkým úsměvem, že je vše hotovo se vydám do ložnice a sednu si na postel. Mark stále není doma a já se každou vteřinou obávám, kdy uslyším otevírání vchodových dveří.
Náhle jsem uslyšela jak odemyká dveře a já se okamžitě lehla pod deku a předstírala, že spím. Slyšela jsem zaskřípání dveří od pokoje a jak pomalu vchází dovnitř. Chodil sem a tam a já jsem předpokládala že se svléká. Postel pak klesla pod jeho váhou a já jsem více k sobě přitiskla oční víčka a zklidnila dech. Cítím jak dává ruku kolem mého pasu a šeptá mi do ucha."Babe, jsi vzhůru? " zeptá se a políbí mě na krk. Naskočí mi husí kůže, ale ne z potěšení. Trochu jsem se zahýbala a zamumlala něco nesrozumitelného, aby věděl že se snažím spát. Ale nepřestal. Jeho polibky začali směrovat dolů, stejně tak i jeho ruce.
" Marku přestaň. " zašeptám.
" Co.? Proč? " zeptá se. Otočím se a nadzvednu obočí. Je idiot?Nejenže že zapomněl na mé narozeniny a na ,, datum" které jsme si naplánovali, ale ještě k tomu všemu očekává, že chci s ním mít sex ve tři hodiny ráno. A navíc se i vrací z práce později než obvykle. Udivuje mě, jaké nervy on má.
"Proč? Protože nemám náladu, jsou tři hodiny ráno a ty navíc přijdeš pozdě a očekáváš že se s tebou vyspím!" otočím se zpět. Fakt nemám nervy se mu koukat do obličeje. Za sebou jsem uslyšela jen otrávené povzdechnutí a jak se otáčí zády.
Je mi jedno jestli jeho nadržený čůrák praskne. Vždycky jsem se věnovala jeho potřebám, ale on těm mým kurva nikdy. A ani mě nedokáže uspokojit.
Znovu zavřu oči a nechám temnotu, aby si vzala mojí zakalenou mysl.
ČTEŠ
Come here sweetheart Mature (H.S.) CZ překlad
Fanfiction"Pojď k Daddymu, sweetheart" řekl mi. "Neříkej mi tak" podívala jsem se na něj. On jenom zamrkal "Ach zlato, budu ti říkat tak jak chci já" POZOR!: Extrémní sexuální obsah. Věkový rozdíl. Autorka: chocolatemix_