Kapitola 7: Invitation

5.2K 129 2
                                    


Když jsem se vrátila do kanceláře, byla jsem ráda, že pan Styles tady nebyl. Musela jsem jít ven se nadýchat čerstvého vzduchu, než jsem musela jít ke svému stolu dokončit svůj úkol dne. V době, kdy jsem skončila, byl zrovna čas odejít a pan Styles ještě nebyl přítomen. Začala jsem si dělat starosti, takže jsem se rozhodla požádat na recepci, aby mi zjistili kde se nachází. Mimochodem na recepci je dívka, u které jsem zjistila že se jmenuje Kim. Ona mi řekla, že měl schůzku v jiné budově a zapomněl mě informovat. Povzdechla jsem si, když už jsem byla v pohodlí svého domova. Mít pár hodin pro sebe, než přijde Mark. Jsem ráda, když mám čas sama pro sebe. Líbí se mi být sama, protože je to můj čas, kdy si můžu v klidu přemýšlet o svém životě. I když to může být docela nebezpečné, být jen tak ve vašich myšlenkách, docela se mi to líbí.

Zrovna teď jsem v posteli s miskou plnou popcornu a sleduju jeden z těch romantických britských filmů. Je to i docela legrační. Mé oči pláčou a občas použiju i kapesník. Zdá se, že mé plány na večer končí pouze filmy. Nevím, proč se trápím s těmito sračkami, ale nemohu se toho nabažit.

"Proč brečíš?" nevšimla jsem si že už Mark přišel. Měl svraštělé obočí a úšklebek na tváři. Rychle jsem utírala slzy a fňukala do kapesníku.

"To je tím filmem. Je to tak roztomilý a tak smutný a prostě fuj" vysmrkala jsem se do kapesníku. Slyšela jsem, že si Mark povzdechl. Snažím se soustředit na film, když se dostane do postele.

"Neměla by jsi spíš spát?" zeptal se a bere mi popcorn ode mě pryč.

"Hele, já jsem to jedla" trucovala jsem a snažila se sáhnou po misce, ale on ho pouze ještě oddálil.

"Uh uh ty a já máme zítra práci. Takže jdi spát" žádá a televizi vypne. Posmívám se než ji znovu zapnu.

"Jestli nechci, tak spát nejdu. Nejsi můj šéf" rozzlobila jsem se.

"Přestaň být jako dítě Ello. Poslechni mě pro jednou" křičí zpátky a znovu vypíná televizi.

"Jsem dospělá Marku. Jenom proto, že nadávám do tvých keců, to neznamená, že jsem nezralá, kurva" křičela jsem zpátky. Vstávám a mířím si to do pokoje pro hosty. Zdá se, že je to v poslední době rutina.

----------------------------------------

"Káva pane" dávám panu Stylesovi kávu na stůl. Nechtěla jsem riskovat a opakovat to, co se stalo minule a podle výrazu pana Stylese mohu říci, že našel moje opatrnější chování. Jsme jen ráda, že o tom nemluvíme. Bylo to trochu trapné a neprofesionální, na obou částech.

"Děkuju slečno Winters" přijímá vděčně. Přikývla jsem, než se vydám ke svému stolu. Byla jsem už v polovině, abych dopsala můj rozvrh, než mě přerušil hlas pana Stylese.

"Příští pátek je událost, které se musím zúčastnit a chci, aby jste šla se mnou" říká. Přikývla jsem a zeptala se.

"Jaká událost?"

"Charitativní akce. Bude se konat v Richmount hal. Rád bych, kdyby jste je informovala o mé přijetí na tuto akci. Očekávám, abyste byla připravena v 7 h. a já vás vyzvednu kolem 7:30"

"Dobře, ale nemám nic vhodného na sebe" mračila jsem se z pocitu, že jsem nezpůsobilá.

"Můj stylista vám pomůže vybrat šaty den předtím"

"Ach ne pane, nepotřebuju to. Já nemůžu"

"Můj stylista vám pomůže vybrat šaty o den dříve. Je to jasné?" obrátí se na mě. Já přikývnu nad jeho intenzivním pohledem.

"Výborně" On si olízne rty, než zvedne telefonní hovor. Obracím se a přidám si událost do kalendáře. Nikdy jsem nebyla na nějaké akci, kde budou s největší pravděpodobností slavný a velmi, velmi důležití lidé. Musím mít nejlepší chování a pokusit se ze sebe neudělat blázna. To vše je profesionální a nemohu to zvorat. Ačkoli jsem nadšená, nemůžu si pomoct, ale cítím mravenčení v žaludku. Mohu si pouze myslet, že se stane něco špatného, když půjdu, nebo bude nějaká strašlivá pravda.

Come here sweetheart Mature (H.S.) CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat