Kapitola 10: Surprises & Dirty Charity event Part 1

6.1K 156 5
                                    


Probudila jsem se s masivním úsměvem na tváři. Pátek tu byl docela rychle a moc jsem se těšila na dnešní večer. Navíc jsem velmi vzrušená kvůli celé události.

Rychle jsem vstala z postele a oblékla se do broskvových těsných šatů. Přidám si na sebe více make-upu, než je obvyklé a s pískotem jdu do kuchyně.

"Dobré ráno" řeknu a nalévám si kávu. On tam jen sedí s jeho hrnkem čaje a se zvednutým obočím.

"Ráno?" říká a já se jenom usměju. Nevadí mi jeho tón.

"Takže, co budeš dělat v tento krásný den. V tento krásný pátek?" usmála jsem se široce. Z Markova výrazu mohu říct, že mě nechápe.

"Cítíš se dobře?" zeptá se, když přijde ke mně a tiskne mi hřbet ruky na mé čelo.

"Jo Marku" mračila jsem se. On si to nepamatuje?

"Skvělé. Přijdu pozdě do práce. Měj se" políbí mě na čelo a zamíří ke dveřím. Stála jsem tam a chvíli přemýšlela. Povzdychla jsem si, když už odešel. Vrtím hlavou a šla ke dveřím.

On zapomněl.

Přijela jsem do práce o několik minut později. Skutečnost, že zapomněl mě prostě bolí a sere. Ale není tu nic, co bych nezvládla. Díky bohu, že mám za sebou už půl dne. Pan Styles mě nechá odejít brzy, takže se můžu připravit na charitativní akci, co je dnes večer. Byla jsem víc než vděčná. Mít ale snoubence, který zapomněl na můj významný den mě opravdu deprimuje. Stylistka pana Stylese Cher mi už nachystala šaty. Nemohla jsem si je ani sama vybrat. Řekla, že je to osobní rozhodnutí pana Stylese.

Pouze jsem kývla hlavou. Pořád jsem, ale neviděla ty šaty. Co, když se mi nebudou líbit? Co, když se do nich nevejdu?

"Doufám, že víte, kdy už budete připravená Ello" pan Styles mluví a odvrací pohled od počítače.

"Ano pane, připravená budu v 7 a vy mě vyzvednete v 7:30" říkám.

"Výborně" olizuje si rty a vrátí se zpět k počítači.

Přikývla jsem hlavou a pokračovala ve své práci. Moje noha podupuje, jak se nemohu dočkat. Nemůžu se dočkat, až budu připravena na tuto událost. I když je to na profesionální úrovni, pořád se budu bavit.

"Pošlu vám make-up tým, který vám pomůže se připravit" říká a já se zastavím v pohybu.

"Pane Stylesi, to je opravdu zbytečné. Mohu se připravit sama" Myslí si, že nejsem schopná se dobře upravit? To se kurva plete.

"Nesmysl. Tým tam bude v 5" odmítá a já začínám být naštvaná.

"Se vší úctou pane, můžu se namalovat pěkně sama. Nejsem blbá"

"To není to, co jsem měl na mysli slečno Winters. Je dobře známo, že jste více než schopná dělat věci na vlastní pěst. Abych byl upřímný, nemyslím si že budete potřebovat make-up, jste krásná v obou směrech. Ale chci, aby jste relaxovala a nechala některé věci udělané pro vás. Zvláště dnes" usměje se a já se na něj dívám podivně, ale zamilovaně.

"Ach" říkám a dívám se do klína, než se setkám s jeho pohledem. "No děkuju pane" řeknu vděčně.

"Není zač. Teď jdi už jsou 3. Nezapomeňte, že přijdou nejpozději v 5" říká. Přikývla jsem. Šla jsem si posbírat své věci a pak šla ke dveřím.

"Uvidíme se později Ello" říká pan Styles pokorně s jeho drsným tónem a já mu dám unavený úsměv před odjezdem.

Jakmile se dostanu domu, zapnu hudbu a začnu tančit na mou oblíbenou píseň, když jsem čekala na ty lidi. Vzhledem k tomu, že Mark není doma tak se mohu chovat tak jak chci. Mohu tu tancovat nahá, nechat svoje hadry všude kolem, rozbíjet talíře a mě to bude jedno.

Come here sweetheart Mature (H.S.) CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat