4. BÖLÜM

8 1 0
                                    

   Uyandığımda yüzü kapalı bir doktor vardı. Tamamen kendime geldiğimde karşımdaki adam yüzünü açmıştı.

''Sakın sesini çıkarma yoksa seni şuan öldürürüm,anladın mı?'' cebinden bir iğne çıkardığında gözlerim korkuyla açıldı. Bu beni kaçıran adamdı.

''Sakın seni Mücahit Bey'in kaçırttığını söyleme anlaştık mı?'' korkum git gide büyürken elini ağzımdan çekti.

''Asla,sevgili patronun yaptığının cezasını çekecek.''

''Aa ama sen abini ve arkadaşlarını çok seviyorsun diye biliyorduk. Onlara birşey olsun istemezsin öyle değil mi?'' Çok ciddi olduğunu anlıyordum ve artık gitmesini istediğim için kafamı olumlu anlamda salladım. Maskesini taktığı sırada Toprak ve abim içeriye girdi. Doktor kılığındaki adam abim ve Toprak'a gülümseyip çıktı.

''Canım iyi misin? Yüzün bembeyaz olmuş.''

''Iyiyim abi yok bişey. Ne zaman çıkacağım?''

''Yarın sabah.''kafamı salladığımda pencereden dışarıya bakmaya başladım. Şimdi ne yapacaktım? Ya onlara birşey olursa ben ne yapardım.

''Kızım nasılsın?''annemin sesini duyunca annem ve babama baktım. Yanlarında yine sabahki adam vardı.

''Iyiyim anne.''

''Kızım artık okula yanlız gitmek yok bundan sonra Ali Amcanın oğluyla gidip geleceksin. O'da seninle aynı okulda.''

''Tamam baba.'' kapı açıldığında içeriye Ateş girdi.

''Heh işte oğlumda geldi. Tanıştırayım Ateş.'' Ne yani Ateş gibi bir odun Ali amcanın oğlumuydu. Inanmıyorum. Ali amca gerçekten çok kibar bir adamdı ama Ateş tam tersiydi. Fiziksel olarak her şey aynıydı. Ali amcanında Ateş gib koyu kahverengi gözleri ipeksi hafif uzun saçları ve mükemmel fiziği tıpkı Ateş'in vücudu gibiydi.

''Biz zaten tanışıyoruz Ali amca''

''Öyle mi ne güzel bundan sonra hep berabersiniz.'' Toprak'a baktığımda ne demek istediğimi anlamış gibiydi.

''Biz birlikte gidecektik zaten.''

''Evet Ali Amca biz Toprak'la gidecektik. Yinede saol.''

''Sorun değil Su ben,sen ve Toprak birlikte gidebiliriz''hayır ya olamaz bu gerçekten bir felaket olabilirdi. Ateş'e baktığımda tek kaşı havada bana bakmaya başlamıştı.

''Gerek varmı ki Ateş? Seni arkadaşların (!) bekler.'' Dediğimde sevgilisini kast ettiğimi anladı.

''Hayır ben o arkadaşlarımla konuşmuyorum artık. Merak etme.'' Nedense bu cümleyi mahçup bir şekilde söylemişti. Hey Ateş'e neler oluyordu? Birde kızlar anlaşılmaz derler ama hem Ateş hemde Toprak çok değişikti.

''Bana uyar.'' Toprak'a baktığımda meydan okur gibi bakmıştı Ateş'e. Bunların arasında ne varsa gerçekten ciddi bir şey olmalıydı.

''Neyse size iyi geceler efendim. Su ben sabah tekrar gelirim.''

''Tamam canım.''

     Toprak odadan çıkınca Ali amca ve Ateş'te koltuğa oturduğunda kafamı cam tarafına çevirip biraz düşünmeye başladım. Acaba Ateş ve Toprak önceden arkadaş olabilir miydi? Aralarında saçma bir tartışma vardı ve ne olduğunu bir türlü çözemiyordum. Ne yaşamış olabilirlerdiki? Toprak herkese kin tutacak biri değildi sadece çok canını yakarlarsa arkasına bakmadan çekip giderdi. Ama asla tartışmalara girmezdi. Yarın sorsam ne tepki verirdi acaba? Yarını bekleyecek halim yoktu. Çok merak etmiştim. Hemen odadan çıkmalıydım.

''Ben biraz hava alabilir miyim?''

''Tabi kızım ama Ateş'te gelsin yanlız olmaz.''olanları o kadar merak ediyordumki Ateş'in gelmesine bile razıydım.

''Tamam, telefonunuda verir misin?'' Annem sorduğum soruyla kafasını olumlu anlamda sallayıp cebindeki telefonu çıkardı. Üzerime bir hırka giyip Ateş'le birlikte asansöre gitmeye başladık. Asansör geldikten sonra binip aşağı inmeye başladık.

''Ipek'ten ayrıldım.''bunu neden bana söyleme gereği duymuştuki. Umurumda bile değildi. Tek kaşımı kaldırıp O'na baktığımda hala bana bakıyordu.

''Eee banane bundan. Yenisini bulursun.'' Dediğim şeyle ağzını konuşmak için araladı ama umursamaz bakışlarımı görünce vazgeçti. Her nekadar belli etmesemde sevinmiştim ama sebebini bende bilmiyordum. Midemde kelebekler uçuşmaya başlamıştı.

İÇİMDEKİ ATEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin