Baekhyun: Hadi Tao. Gelmiyor musun?
HuangZitao: Çıktıları alayım geleceğim.
Ayrıca sana bunları verdikten sonra eve gidecekmişim.
Suho diye biriyle toplantın varmış.
WU YİFAN AYAK ALTINDA DOLAŞMAMI İSTEMİYORMUŞ!
Ay caps lock yine açık kalmış.
:)
Baekhyun: Aa evet benim toplantım vardı.
Unutmuşum bak.
Tüh.
HuangZitao: Olmadı.
Yemedim.
Elimdeki dosyalar çöpe düşecekmiş gibi bir his var içimde.
Baekhyun: Kris'e bugün izin vereceğim.
Lütfen dosyalara bir şey yapma.
HuangZitao: :)
Dün ona Chanyeol'un arkadaşlarıyla ilgili bildiklerini sorduğunda, Baekhyun için araştıracağını söylemişti. Baekhyun da elinde zaten onlarla ilgili bir dosya olmasına rağmen Tao'nun bunu yapmasına engel olmamıştı. Elinde bulunandan daha detaylı olacağına emindi. Ve şu anda onu bekliyordu.
Birkaç dakika sonra Tao içeri girdi. Elindeki dosyaları masaya bırakıp koltuğa oturdu.
Kaç yıllık şirket çalışanları bile bu odada bu kadar rahat olamıyorlarken, Tao'nun bu kadar çabuk alışmasına diyecek bir şey bulamıyordu Baekhyun.
İç çekerek, masaya bırakılan 5 dosyayı önüne doğru çekti.
"Kim Jongdae, Kim Minseok, Kim Jongin, Oh Sehun ve Zhang Yixing. Hepsi için ayrı dosya yaptım. Ve renkli. Daha rahat olur diye."
"Teşekkürler."
"Teşekkür etmek yerine, neden bana o limitsiz, siyah kartını vermiyorsun?"
Baekhyun ona şüpheyle baktı. "Neden kartımı istiyorsun?"
"Almam gereken birkaç şey var."
Baekhyun şüpheyle bakmaya devam etti. "Beni batırmayı falan düşünmüyorsun değil mi? Sonuçta sende o potansiyel var."
"Batırmak için kartını almama gerek yok." Tao sırıttı. "Bilirsin işimi her türlü hallederim."
Baekhyun iç çekip, cüzdanından kartını çıkarttı. Biraz gönülsüz de olsa ona verdi kartını. Sonuçta, Tao sinirlendirilmediği sürece zararsızdı.
"Ben gidiyorum. Kris'e izinli olduğunu sen söyle. Benim söylediklerime inanmıyor."
"Tamam söylerim. Görüşürüz."
O çıktıktan sonra en üsteki dosyayı önüne çekti.
Kim Minseok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Love Me
FanfictionBaekhyun: Beni nasıl öylece engelleyebilirsin ha!? ParkChanyeol: Sen kimsin? Baekhyun: Asıl sen kimsin!? Ha. Ben de bunu sormanı bekliyordum. Ben Baekhyun. (Mesaj iletilmedi. Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.) "Ne? Park Chanyeol. Seni pislik!" Baekhy...