26

4.2K 390 19
                                    

Kyungsoo Jongin'in kucağında restorana girerken, Baekhyun da kaşlarını çatıp, somurtarak arkalarından ilerledi.

Hastaneye gittiklerinde Kyungsoo'nun bileği çoktan sarılmış, arabanın yanında onların gelmesini bekliyorlardı.

Geldikten hemen sonra tekrar araçlara dağılarak restorana gitmişlerdi. Tabi Baekhyun Kyungsoo ile aynı araca binmişti. Her ne kadar Chanyeol'un yanında olmak istese de küçük kardeşi kıymetlisiydi. Onu yaralıyken yalnız bırakamazdı.

Geldiklerinde de ona eşlik edip taşıyan kendisi olmak istemişti fakat ne yazık ki olmayan kol kasları buna izin vermemişti. Bu yüzden somurtarak onu Jongin'in taşımasına izin vermişti.

Kapattırdıkları mekana onlardan önce Kris, Tao, Minseok ve Chen gelmişti.

Masaya yerleşip etraflarında pervane olan garsonlara sipariş verdiler.

Baekhyun, Kyungsoo konusunda kızgın olduğundan Chanyeol ile yan yana oturduğunun bile sonradan farkına varmıştı.

Onu fark ettiğinde yerinden sıçraması, o anda göz göze geldiği Park Chanyeol'un da ürkmesine sebep olmuştu.

Baekhyun gözlerini önüne dikip kalp atışlarını düzene sokmaya çalıştı. Bunu başardıktan sonra dahi bir süre ortalıkta dönen muhabbetten geri kalmıştı.

Her kafadan ayrı bir ses çıkarken kimi dinleyeceğini de şaşırmıştı zaten.

Sonunda yemekler servis edilirken masaya bir sessizlik hakim oldu. Bir süre sessizce yemekleriyle ilgilendi herkes.

"Tao hyung? Menajerle ne konuştun da bizi bıraktı?"diye sordu Kyungsoo. Sessizliğe dayanamamıştı. Ve sorunun cevabını gerçekten merak ediyordu.

Baekhyun kardeşinin Tao'ya hyung diye hitap ettiğini duyduğunda şaşkınlıkla ona döndü.

Kyungsoo Tao'dan büyüktü!

Baekhyun, Tao'nun ona söylemesini bekledi fakat o sadece omuz silkmekle yetinmişti.

Baekhyun olaya el atıp söyleyecekken Kris ondan önce davrandı. "Tao 17 yaşında Bay Do."dedi.

"17 mi? Benden küçük mü!?"

"Evet."

Başlar Tao'ya döndü. Tao'da masadakileri süzüp, "Grubun maknae'si oluyorum."dedi.

Baekhyun ve Kris dışındakiler şaşırırken, "Lise öğrencisisin sanırım?"dedi Minseok.

"Lise mi? Öğrenci değilim ben. Mezun olalı neredeyse 7 yıl oluyor."

"Oha!"

Bu kez Baekhyun da şaşırmıştı.

"Üniversite?"diye sordu Minseok.

"Anlattıkları şeyler hiçbir işime yaramıyordu. Bu yüzden üniversiteye gitme gereği duymadım."

"Mezun olduktan sonra ne yaptın peki?"

"Ülkeme döndüm."

"Koreli değil misin?"diye sordu Luhan.

"Çinliyim."

"Gerçekten mi? Ben de Çinliyim!"diye heyecanla bağırdı Yixing.

"Ben de Çinliyim."dedi Luhan.

Suho'nun iki yanında oturan ikili birbirlerine şaşkın şaşkın bakıp güldüler. Yixing gülümserken, yanındaki Suho elindeki içeceği üzerine döktü.

Masadaki gözler ona dönerken, izin isteyip ayağa kalktı.

"Ben yardım edeyim."diyerek ayağa kalktı Yixing.

"Gerek yok teşekkürler."

O gözden kaybolduktan hemen sonra Baekhyun'un telefonu titredi. Mesaj gelmişti.


Suho: Neden Yixing'i araştırıyorsun?

Just Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin