Odaya girer girmez lissaya neler olduğunu sordum gözlerim içine bakarken sorumu tekararladım biraz kızgın bir ifade ile
"Lissa ne oluyor dedim." Biraz durduktan sonra
"Şey biraz midem bulandıda o yüzden yukarı çıkmak istedim" bu sefer Lissanin üstüne gitmeyecektim çünkü bu sefer. Lissanin yalan söylediğine kesin emimdim. Çünkü biz ilk okula giderken doğum gününde ona ikimizin ismi olduğu bir kolye almıştım.lissa genelde yalan soyledimi kolyesini tutar ve gözlerini sürekli kaçırırdı ama hala anlam veremiyordum Lissa neden bana yalan söylüyor . Lissa bir şeylerden şüphelendiğimi anlamıştı bu yüzden biraz tedirgin olup bana "rose ben acıktım inip bir şeyler yiylimi " dedi Lissa süsüne düşkün bir kızdı bende " tamam olur inelim "deyip daha fazla süphelenmemesi. İçin gülümsedim " "bekle hemen geliyorum rose " ben Lissa yi beklerken telefnumla uğraşıyordum Lissa odadan bornozu ile çıktı " Lissa saat kaç oldu daha hazırlanmadınmı "dedim " tamam rose geliyorum beş dakika daha" deyip gülümsedi ve odaya tekarar döndü .ben hala bir yandan baştan beri ne olduğunu düşünürken Lissa oda dan çıktı üzerinde kırmızı üstünde tuhaf bir işaret olan kazağı ve cildine oldukça yapışmış bir kot pantolon giymişti saçlarını düzleştirilmiş makyajı da tam anlamıyla superdi tamam tamam kabul çok seksi gözüküyordu .bana gülümseyip "hadi çıkalım" dedi bende güldum ve" tabi kide güzellik buyrun siz önden dedim " gülümsemesinin yerini kocaman bir kahkaha aldı tam odadan çıkıcaken "rose dur " dedi bende arkami dönüp " ne oldu Lissa sen iyi misin " dedim bana bakarak kolyemi unuttum dedi ve tekrar içeri girdi kolyesini alıp tekarar çıktığında bana uzatarak "takarmısın dedi " bende gülümseyip" neden olmasın" dedim kolyeyi Lissa nin elinden aldıktan sonra tam boynuna takacaken o da neydi Lissa nin boynu ile nabzı arasinda kocaman bir ısırık vardı bunu daha önce hiç görmemiştim . Lissa ya bir şey belli etmeden gülüp taktim dedim . Güzel bir yemek yedikten sonra odaya geri döndük o gece olanlar bir türlü aklımdan çıkmıyor du Lissa yanıma uzandıktan bir kaç dakika sonra uyudu ben hala tavana bakiyorudum dışarıda kocaman ve parlak bir ay. Vardı gerçekten daha önce ayı bu kadar güzel görmemiştim okdar parlaktıki her neyse kafami lissaya çevirdim ama o da neydi Lissa nin bu gün gördüm ısırık izi deli gibi parlıyordu hayır hayır rüya görüyorum deyip kafamı hızla çevirdim . Tekarar döndüğümde yara hala parlıyordu ve bu sefer rüya olmadığı na emindim yara ya hafifçe elimi uzatım elimi ısırığın üstüne koyduktan sonra yaranın ustunde kocaman bir işaret belirdi ve bu isretin aynısı bir anda ayın üstünde de belirdi hızla elimi çekince işaret gitti Lissa dan korkmaya başlamıştım sabah olunca Dimitri. Yani beden eğitimi hocamızın yanına gittik dün olanlar hala aklımdan çıkmıyordu . Her kes ısınmak için yerlerine geçerken Dimitri hoca beni yanına çağırdı bana sen iyi misin dedi bende evet hocam biraz uykusuzum okadar deyip gülümsedim .elini uzattıp yanagima koydu ben burdayım sakin ol iolurmu dedi buda neydi şimdi kalbimin atışları karşı sahadan bile duyuluyordu tam bana doğru eğildi eminmki öpücekti ki lanet müdürümüz seslendi gelerek Dimitri kendini hızla çekti ve gülerek gorusuruz dedi o giderken ben arkasından hayranlıkla bakıyordum ki tam o sırada Dimitri nin ensesinde de dün Lissa nin boynunda gördugum ısırık izi vardı hızla arkami dönüp "olmaz " dedim aklıma nihayet bir şey ler geliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BANA BIRAK
Ужасыo gün evde yanlızdım ev ilk defa bu kadar sesiz ve soğuk tu genelde bizimkiler beni evde yanlız bırakmazlardı tabi bu kafaları estiğinden değildi kısacası ben bir ruh hastasıyım yani en azından en son gittiğim pisikilok öyle söylemişti ben bir lise...