'Lily' roept Robert waardoor ik me omdraai en mijn gezicht in mijn kussen duw. 'Lily je moet naar school' roept hij weer. Ik geef hem een klagend ochtendgeluid. 'Lily' roept hij nog eens waardoor ik recht ga zitten en me uitrek. Ik kijk verdwaasd rond als ik merk dat dit niet mijn blauwe kamer is maar een grijze. Oh ja, ik ben in Amerika, ik woonde tot vorige week in Engeland, Londen maar Robert moest verhuizen waardoor we nu in Californië wonen. Mijn kamer is nu licht grijs met allemaal kleine kleurtjes, zoals allemaal kleine kussentjes in het licht roze, licht blauw, wit,... Ik stap uit bed in mijn pantoffels en loop naar de badkamer waar ik me snel douche en dan make-up op doe. Ik borstel door zijn raven zwarte haren die golvend rond mijn gezicht vakken. Ik loop in mijn lingerie naar mijn slaapkamer waar ik de kast open. Ik pak er een setje kleren uit en trek die dan aan.
Ik pak mijn rugzak die ik gisteren al had gemaakt en loop naar beneden. 'Goedemorgen Lily' zegt Robert en hij drukt een kus op mijn wang. 'Goedemorgen' begroet ik hem en ik ga mee aan tafel zitten. Het is eigenlijk best gevaarlijk dat ik hier ben want Luke (mijn echte vader) zijn maffia zit vooral in Californië en als hij me zou herkennen ben ik dood. Robert heeft me verteld dat hij me dertien jaar geleden heeft gered toen hij me eigenlijk moest vermoorden. Hij hoorde dat Luke me ging vermoorden en toen hij mij in mijn bedje zag staan heeft hij besloten om me mee te nemen. Ik weet dus ook niet zo veel voer mijn familie. Ik weet dat mijn vader Lucas Henry Hunter noemt en mijn moeder Laila Vanessa Hunter is en ik weet dat ik twee oudere broers heb waar ik voor de rest niks over weet. Ik weet dat Robert me beschermt en dat is het belangrijkste. 'Ik ga naar school' glimlach ik. 'Hier heb je geld voor in de middag' zegt hij en ik pak het briefje aan en stop het in mijn gsm-hoesje en stop een flesje water in mijn rugzak. Ik geef hem een kus op zijn wang en stap in mijn auto en rijd dan naar school. Ik parkeer mijn auto perfect en stap dan uit. Ik zie wat mensen naar me kijken maar ik negeer de blikken en loop naar de balie. 'Hallo, ik ben Lily Amelia Nicols' zeg ik tegen de jongen die erachter staat, het is denk ik een leerling. 'Ah ja, ik pak je papieren' zegt hij en hij loopt weg en komt even later terug met wat spullen. 'Ik moet je trouwens ook begeleiden vandaag. Ik ben Ethan' zegt hij glimlachend. 'Aangenaam' zeg ik en we beginnen met wandelen. 'Je hebt locker 1570, hier' zegt hij en hij laat mijn locker zien. 'In Londen is het formaat minstens de helft' lach ik als ik mijn code invoer en tussen al mijn boeken kijk. 'Waarom ben je verhuist' vraagt hij. 'Mijn vader kreeg hier een beter aanbod voor een job' zeg ik, lieg ik. 'Oh en heb je broers of zussen' vraagt hij als ik mijn boek bio en Engels pak. 'Nee, alleen mijn vader en ik, jij' vraag ik. 'Ik heb een tweelingzus, je ziet haar nog wel lopen' lacht hij. 'Ethan' gilt een meisje door de gang. 'Als je het over de duivel hebt' zucht hij waardoor ik zachtjes grinnik. 'Heb jij mijn boek' vraagt ze. 'Nee, dat heb je al negen keer gevraagd' zegt hij waardoor ik nog eens grinnik. 'Wie is dat' vraagt het meisje en ze lijken echt op elkaar. Zou ik ook op mijn broers lijken? 'Dit is Lily' zegt hij en ik glimlach vriendelijk. 'Emilia' zegt ze en ze steekt haar hand uit die ik schud. 'Zit je in onze klas' vraagt ze waardoor ik naar Ethan kijk. 'Ja, ze zit bij ons' zegt hij. 'Geweldig' glimlacht ze en we lopen naar Biologie. 'Wie zijn dat' vraag ik verbaasd als ik twee jongens door de gang zie lopen waarvoor iedereen aan de kant springt en Ethan trekt me ook snel tegen de muur. 'Dat zijn Jasper en Jacob' fluistert Emilia. 'Met hun wil je niet in contact komen' zegt Ethan ook al zacht. 'Ze zijn bijna even erg als Caleb' zegt Emilia en als de jongens voorbij zijn lopen we verder. 'Zijn dat bad boys' vraag ik. 'Ja, en ze zijn echt erg' zegt Emilia. 'Ik haat ze' gromt Ethan. 'Ze gebruiken elk meisje. Ik zou oppassen' zegt Emilia. We lopen een lokaal in en ik ga achter Ethan en Emilia zitten. 'Hoi hoi' zegt een vrolijk meisje die naast me ploft. 'Ik ben Jade' stelt ze zichzelf voor. 'Lily' zeg ik glimlachend. Deze school is wel anders als mijn vorige, daar lachte we altijd met de nieuwe leerlingen. 'Van waar kom je' vraagt ze vriendelijk. 'Londen' zeg ik en ze knikt. 'Je hoort het een beetje. Je accent is schattig' zegt ze. 'Dank je' lach ik. 'Oké, we hebben een nieuwe leerlinge' zegt onze leerkracht. 'Kom maar naar voor' zegt hij waardoor ik recht sta. Dit is hetzelfde als bij mij op school en daar begon het gepest meteen al. Ik loop naar voor en draai me op mijn hielen naar voor. Op het moment dat ik wil praten word de deur open gegooid en kijk ik meteen om en zie een jongen met donker bruin haar en licht blauwe ogen die recht in mijn groene ogen kijkt. 'Caleb, zitten' haalt de stem van onze leerkracht me uit mijn gedachten, wacht! Caleb, Caleb als in bad boy... 'Stel je maar voor' zegt hij. 'Ik ben Lily Nicols. Ik ben 17 en ik kom van Londen' zeg ik. 'Hobby's' vraagt hij. 'Nope' zeg ik. 'Ga maar zitten. Ik ben meneer Davids' zegt hij. Ik knik en loop terug naar mijn plek naast Jade. 'wat was dat met jou en Caleb' grijnst Jade. 'Niks, hij kwam gewoon binnen' zeg ik. 'Natuurlijk' lacht ze sarcastisch.
JE LEEST
The Maffia Daughter
Novela JuvenilDit is een verhaal over River Angel Louisa Adriana Hunter. Een meisje van 17 die is ontvoerd door Robert Nicols. Nu gaat ze ook door het leven als Lily Amelia Nicols. Haar echte vader, Lucas, is de maffia baas van The Dark Angels Robert heeft haar v...