5

437 18 0
                                    

'Caleb, nu niet. Geef me Jade' zeg ik boos en ik duw verder op de gas. 'Jade' roept hij en dan hoor ik gestommel. 'Hoi hoi' zegt ze vrolijk. 'Wat is je adres' vraag ik meteen. 'Lily, alles oké' vraagt ze verbaasd. 'Geef me je adres voor ik tegen een boom knal' grom ik woedend. 'Waar ben je' vraagt ze bezorgt. 'In mijn auto rijdend, hopelijk naar jou als jij me je adres geeft' zeg ik lichtelijk geërgerd. Ze geeft me adres en ik neem een scherpe bocht waardoor ik veel getoeter krijg. 'Hou je toeter voor jezelf voor ik je hoofd erdoor toeter' roep ik door mijn open raam. 'Lily' zegt Jade voorzichtig. 'Misschien heb ik vertraging omdat ik tegen iets moet slagen' zeg ik boos. 'Ik heb hier een Caleb die je mag slaan' zegt ze en dan stop ik bij een grote villa en leg dus af. Ik bel honderd keer aan en Jade doet de deur open en kijk me bezorgt aan. 'Ruzie met mijn pa en een heftige' grom ik. 'Kyle' roept Jade en Caleb verschijnt grijzend achter Jade. 'Leef je uit' zegt Jade en ik boks in de maag van Caleb. 'We gaan wel naar de boom' zegt hij pijnlijk en hij gooit me over zijn rug en loop naar de tuin waar hij me neerzet voor een boom dat vol plakt met matten. 'Leef je uit Angel' zegt hij en ik begin met slagen tegen de boom en shotten. Ik leef me een halfuur uit als ik uitgeput neerzak. Jade komt naar me toe en komt naast me zitten. 'Wat is er gebeurt lieverd' vraagt ze en ik wil haar zo graag alles vertellen, vertellen over hoe mijn ouders me wouden vermoorden, hoe Robert me redde en dus niet mijn echte vader is, maar ik kan het niet dus staar ik naar de hemel vol sterren. 'Mijn vader heeft me geadopteerd' zeg ik dan maar 'En hij zei dat hij wou dat hij me nooit had geadopteerd'. 'Oh, Lily. Wat erg' zegt ze geschrokken. 'Hij was boos omdat ik moest nablijven wat compleet gestoord is want in Londen moest ik elke dag nablijven' zeg ik. 'Als je wilt kan je hier wel een nachtje blijven, al moet je dan wel Caleb overleven' zegt ze. 'Vinden je ouders dat niet erg' vraag ik voorzichtig. 'Die zijn weer eens weg' zegt ze schouderophalend waardoor ik haar vol medelijden aan kijk. 'Het is oké hoor! Ze zijn vaker weg' zegt ze. 'Als je ooit wilt praten Jade, ik ben hier' glimlach ik. 'Het is gewoon zo dom, snap je? Ik ben hier het vaakst aangezien mijn moeder een echte bitch is en dan moet ik nog niet beginnen over mijn stiefvader en dan kom ik hier en ik weet dat Caleb voor jou als een echte klootzak over komt maar hij is echt de beste grote broer' zegt ze in één adem. 'Ik ben echt blij dat je hem hebt Jade' zeg ik en ik slaag mijn arm over haar heen en we kijken naar binnen waar Caleb met een bezorgt gezicht "subtiel" naar buiten te kijken. 'Ik wou dat jij een broer had' zegt ze waardoor ik me best schuldig voel. 'Ik heb jou en een zus blijkt ook mee te vallen' zeg ik zacht waardoor ze me met een stralend glimlach aankijkt. 'Ik heb nog nooit een vriendin gehad' geeft ze blozend toe. 'Ikke wel, maar die waren meer van de shop meiden' zeg ik waardoor ze begint te lachen. 'Daar zie ik je echt niet mee optrekken' lacht ze. 'Het was ook vreselijk. Ik trok vooral op met Ashton en Daniël' zeg ik lachend. 'Mis je ze' vraagt ze en ik knik zacht. 'Ze waren mijn beste vrienden maar we hadden een grote ruzie voor ik vertrok' zeg ik zacht. 'Het spijt me' zegt ze. 'Het is oké. We hebben elkaar alleen nooit meer gesproken' zeg ik en ik sta recht en klop mijn broek af. 'Ik ben hier als je me nodig heb kleine zus' lacht ze. 'Waarom ben ik de kleine zus' roep ik verbaasd maar lachend. 'Omdat jij schattig bent' roept ze en dan rent ze weg waardoor ik achter haar aankom. We lopen binnen en als ik bijna bij Jade ben word ik opgetild door Caleb. 'Ballerina' gromt ik geërgerd. 'Kyle, eikel, zet haar neer' zegt Jade streng. 'Stop met me Kyle te noemen, Jadelyn' gromt hij. 'Stop dan met Lily te versieren' zegt ze. 'Dan noem je me nog maar lang Kyle, want uiteindelijk valt Lily toch voor me' zegt Caleb. 'Hé, ik hang hier hoor' zeg ik geërgerd. 'Oh Angel, je bent zo licht dat ik het vergeten was' zegt hij en ik weet dat hij grijnst. 'Zet me neer. Jade en ik houden een meidenavond' zeg ik. 'Echt' roept Jade enthousiast. 'Ja, als je asshole broer me los laat' zucht ik. 'Best, maar morgen is ze van mij' zegt Caleb en hij zet me neer. 'Echt niet' roep ik en ik ren de trap op. 'Tweede verdieping, derde deur links' roept Jade naar boven. Ik ren de de kamer in en staar verbaasd rond. Jade komt binnen en lacht om mijn gezicht. 'Je kamer is zo mooi' roep ik uit. Haar kamer is eigenlijk niet zo speciaal. Haar kamer is zwart en in de hoek staat een wit bed dat vol met kussens ligt, ze heeft een witte bureau met een bordeaux stoel en een laptop op, een witte ladekast met daarboven en tv en een groot raam waarachter een balkon is, de grond is gewoon houd en door heel haar kamer hangen kleine lampjes en ze heeft aan een touw allemaal foto's gehangen. 'Dank je' bloost ze en ze valt op een zitzak die er blijkbaar ook staan. 'Oké, meidenavond. Ik stel voor dat we de coolste ooit houden. Veel snoep, horrorfilms, geen slaap, gezichtsmaskertjes, haar maskertjes en nagellak' zeg ik. 'We hebben morgen school' zegt ze droog. 'Dan moeten we het snel doen' zeg ik en ik loop haar badkamer in en open allemaal kastjes en kom terug met haar- en gezichtsmaskertjes. We praten over van alles en nog wat en vertellen elkaar alle roddels die we weten en de grappigste verhalen en ik kende mijn vrienden van in Londen misschien heel mijn leven, maar ze zijn nu al niks vergeleken met Jade. Al zal ik nooit meer dezelfde fout maken en vertellen wie ik echt ben...

The Maffia DaughterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu