Następnego dnia po skończonych lekcjach szybko udałam się do domu aby przygotować się na imprezę.
Oto jak prezentował się mój strój.
Nagle do mojego pokoju weszła wystrojona Alison.
-No no no siostra ale się wystroiłaś. Mówiłaś, że nie idziesz na tę imprezę.-powiedziała.
-Zmieniłam zdanie.-odparłam.
Ta tylko popatrzyła na mnie podejrzliwie i wyszła. Nagle usłyszałam dźwięk klaksonu. Wyjrzałam za okno i zobaczyłam czarny samochód a w nim Scotta. Uśmiechnęłam się pod nosem i zeszłam na dół. Gdy stanęłam w drzwiach domu, oczy chłopaka skierowały się na mnie. Uśmiechnęłam się i założyłam włosy za ucho. Już miałam wsiadać do pojazdu gdy usłyszałam wołanie siostry.
-Hej mogłabym się zabrać z wami?- zapytała.
Zauważyłam, ze chłopak się jej przygląda i poczułam ukłucie zazdrości.
-Jasne nie ma sprawy.-odpowiedział jej brunet.
-Dzięki.-powiedziała brunetka wsiadając do auta.
Gdy dotarliśmy na miejsce, w domu rudowłosej impreza już się rozkręciła i wszędzie byli pijani nastolatkowie.
-Idę do łazienki.-powiedziałam i udałam się na górę w poszukiwaniu pomieszczenia zostawiając Scotta z Alison.
Załatwiłam swoją potrzebę i wróciłam na dół. Nigdzie nie widząc chłopaka i siostry wyszłam na zewnątrz. Zobaczyłam ich razem tańczących obok basenu. Ich usta dzieliły milimetry. Do oczu cisnęły mi się łzy. Odwróciłam się napięcie i poszłam do stołu z przekąskami. Wzięłam kubek z alkoholem i wypiłam go duszkiem. Stwierdziłam, że nie ma sensu tam być i wyszłam. Przed domem zobaczyłam samochód Scotta odjeżdżającego z piskiem opon.
-Caroline.
Usłyszałam swoje imię. Odwróciłam się a za moimi plecami stał wysoki, dobrze zbudowany chłopak z czarnymi włosami może 3 lata starszy ode mnie.
-Jestem przyjacielem Scotta. Mam na imię Derek.-przedstawił się.
-Miło mi...-powiedziałam z dystansem- moje imię już znasz.
-Scott poprosił mnie żebym odwiózł cię do domu. Wyskoczyło mu coś ważnego.- powiedział.
Odwróciłam się w kierunku, w którym odjechał brunet i po sekundzie poszłam za nowo poznanym chłopakiem. Tak jak powiedział odwiózł mnie do domu.
-Dzięki.-powiedziałam wysiadając z pojazdu.
-Nie ma za co.-odparł z cwaniackim uśmieszkiem na ustach.
Weszłam do domu i wykończona dzisiejszym dniem poszłam od razu do łóżka.
Hej mam nadzieję, że podobało się wam opowiadanie i zapraszam was do komentowania, obserwowania i głosowania oraz przeczytanie reszty moich opowiadań :)
CZYTASZ
Teen Wolf
FanfictionCaroline Argent to spokojna, piękna i inteligentna dziewczyna która przeprowadziła się do Becon Hills wraz ze swoją rodziną. Jak potoczą się losy naszej bohaterki ?