Az imádat

646 23 1
                                    

Tanya Mirren vagyok. A testvérem és én kiskorunkban, rengeteget fociztunk, és játékautókkal játszottunk. Mostanra ez kiteljesedett nálunk, és én is , ő is focizunk. A testvérem fiú, és ha kérdeznéd, a neve Artur. Mind a ketten oroszok vagyunk, és mind a ketten autó, és motor mániás.

Mikor Artur elóször felkiáltott, hogy Forma 1, engem nem nagyon izgatott az egész. Viszont az évek során, mikorra 18 évesek lettünk ugyanúgy vonzódtunk ehhez a sporthoz.

Mikor 20 éves lettem. Kimentem végre először, az Orosz nagydíjra. Aláírást mentünk kérni, és mikor a hazai pilótánkat láttam meg, TV-ben sokkal csúnyább, mint élőben. A való életben olyan helyes! Mikor rá néztem, ő visszanézett rám, és tartottam felé az autogrammos füzetkémet, de ő helyette a kezemet fogta meg. A nagy ordítások közepette, a nevemet kérdezte, és mutatta hogy merre tudok a paddoc felé menni.

Kimentem a Paddoc felé, ő ott várt és figyelt rám. Elmentem mellette, de ő kézen fogott, és mégegyszer a nevemet kérdezte.

-Tanya vagyok.

-Én...gondolom tudod ki vagyok...

-Igen. De nem tiltják meg nekem hogy ide bejöjjek?

-Majd behazudok valamit! Akkor tuti elhiszik.

-Ez nagyon kedves tőled!

-Oh, semmiség! Beszélj magadról! Mondj valamit.!

-Kérdezz, és válaszolok mindenre!

-Hány éves vagy?

-20...

-Hm...csak két évvel vagy fiatalabb...És mondd csak...ki a kedvenced közülünk. Formula 1-ből? NEm haragszom meg ha nem engem mondasz, tudom hogy nem én vagyok a legjobb!

-Ha így kérdezed...emlékszel még Esteban Gutierrezre?

-Persze. Barátok voltunk...hmmm...

-Mi az Daniil?

-csak a múlt...hiányzik innen...

-Nekem is...na ő volt a kedvencem.

-Bejössz inni valamit a kilátóhoz?

-Megköszönöm!

Bementem vele, megvette nekem a legdrágább italt, és ő, egy egyszerű narancslevet vett magának. Már nyúlni kezdtem a tárcám felé, és a pénzt akartam kivenni, mikor Daniil megszólalt.

-Hagyd csak, ajándék!

-De ragaszkodom hozzá! Tessék!

-Tartsd csak meg, meghívtalak. Nem kell megadnod.

-Nekem már az is nagy dolog ,hogy beengedtél! Tessék!

Azzal a kezébe nyomtam a pénzemet. Direkt többet adtam neki oda.

-De hiszen ez 42€?! A koktél csak 30€ volt?

-nem baj, a tiedet is kifizettem.

Pár másodperccel rá, bejött egy csomó lesifotós, és fotízni kezdtek minket. Ekkor Daniil kézen ragadott, és kihúzott a boxába.

Ha egyenlőre tetszik, akkor írjátok meg, hogy legyen e még rész. Köszi! ^3^

Mire vársz még? [D.V.K]  🏁Befejezett🏁Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ