15.

109 10 0
                                    

-És pontosan mit is dolgozol Tanya?

-Öhm...

-Tanya festőművész!

Vágott közbe Dan.

-Óh...ez eléggé meglepő. De nagyon örülünk neked Tanya. NAgyon kedves és bájos vagy!

-Miss. Kvyat is nagyon szép, és kedves!

-Óh Mrs...Kvyat pontosabban.

-Elnézést.

-De tegezhetsz nyugodtan. Csak...hány éves is vagy?

-20.

-Csak tizenöt év van köztünk. Az igazán nem sok!

Mr. Kvyat nagyon csendes, és elfoglalt. Túlságosan is bele van mélyülve a munkájába.

-Tanya...menj oda a motorhoz, ott van kint. Az ülés alatt vannak a rajzaid. Hozdd be!

-Oké.

Súgta a fülembe Dan.

Kiszaladtam a rajzokért, amikor két fekete alak jött velem szembe.

-DAN!

Kirohant hozzám és kérdezte mi baj van.

-Ezek kik?

-Jah..csak két biztonsági őr.

-Dan...ez nekem sok.

-Hogy érted? Én vagyok a sok?

-Nem. Ez a gazdag krnyezet. Nem lehet egy perc nyugta sem az embernek, mert mindig szemek pásztáznak!

-Sajnos ez az ára a hírnévnek. Ismerős érzés. Én ebbe már beleszoktam. 17 éves korom óta mindenem megvan.

-Dan. Nem lehetne hogy bérelük egy lakást, szállodában, és ott lakunk míg nem jön a következő nagydíj?

-De...persze. Ahogy szeretnéd. Csak néha ne lepődj meg hogy nem leszek melletted reggel. Valamit el kell intéznem apával.

-Majd megtudod. Pár év múlva.

-Addig várhatok...Akkor Dan tudod mit! Maradok melletted és Megpróbálok együtt élni azzal a tudattal, hogy vwled gazdagnak kell beállítanom magm.

-Ezért szeretlek!

Megfogta kezemet, ráparancsolt az őrökre, hogy maradjanak a fényben, mert én megijedek tőlük, majd kivette a csomagtartóbol a képeimet, és bementünk a házba.

-Mi történt kint?

-Áh...semmi csak Tanya megijedt az őröktől.

-Van ilyen. Velem is míg nem költöztem ide, ez volt. -mondta Mrs. Kvyat nevetve-

-Szóval Mrs. Kvyat is ugyanúgy járt mint én?

-Igen...csak én meg chef vagyok. Nem festőművész. és a férjem nem pilóta, hanem autógyártó.

-Óh...ezt...nem tudtam.

-És a te szüleid Tanya? Mi a szakmájuk?

-az édesanyám író, az édesapám pedig Nyomdát vezet.

-Óh. Tudjuk kiktől tanultál. És testvések? Van valaki rajtad kívül?

-Egy tesóm. Ikrek vagyunk. Artur Mirren a neve.

-És hol éltek. Itt Oroszországban?

-Pontosabban két házzal arrébb.

-Szinte akkor szomszédok vagyunk.

Mire vársz még? [D.V.K]  🏁Befejezett🏁Où les histoires vivent. Découvrez maintenant