26.

72 8 0
                                    

Dan fáradtan, és lihegve szállt ki a kocsiból. Mondjuk minimum 26 fok van csak a pályán.

-Tanya, gyere egy picit!

megfogta a csuklómat, és elhúzott a box sarkába.

-Mi baj van? Megijesztesz...

-Este. lehet nem leszek veled.

-HO...Hova mész?

-Gyakorolnom kell. Plusz most hajtanom is kéne egy kicsit a kocsit. A kerekei nem olyan jók még.

-Óóóhhh....Értem. De ugy-

-Holnap egész nap melletted leszek. Megígéremm!

-Szeretlek Dan! 

-Én is Tanya.

Megfogta az arcomat, közelebb kajolt, majd megcsókolt. Az összes kerékcserés elkezdett tapsolni, majd visongatni.

Felemeltem a karomat, és Dan nyaka köré csavartam, amire ő  felemelt a pultra, és hevesebben csókolt. elváltam tőle, majd egy kisebb puszit nyomtam az arcára.

-Legyél ügyes! 

-Az leszek! 

Kacsintott rám.

-Tanya, menj nyugodtan vissza a Boxomba, nem kell itt maradnod.

-Még maradok egy kicsit. Érdekel hogy versenyzel.

integetett egyet, majd újból visszaült a kocsiba. Odarohantam egy fejhallgatóhoz, majd a mikrofonjába beleordítottam, hogy:

-GYERÜNK DAN!!

alíg telt el két óra, visszamentem a Boxba, és ledőltem az ágyra. Megfogtam  a mellettem lévő telefont, és bekapcsoltam. Rájöttem hogy az nem az én telefonom, így vissza kellet volna tennem, de valamiért mégsem tettem meg.

50 nem fogadott hívás-Anyu 

Azt a mindenit!! 

-Dan! DAN! 

kirohantam a Boxból, egyenesen a pályára. Futottam volna a Toro Rosso boxa felé, amikor Dan nekem jött a kocsival. Elestem, majd elájultam.

Dan kiugrott a kocsiból, és odajött mellém.

-Tanya! TANYA! HALLASZ?!

Mire vársz még? [D.V.K]  🏁Befejezett🏁Donde viven las historias. Descúbrelo ahora