20.

106 9 0
                                    

-Tanya, ha odaértünk Barcelonába, mit csináljunk először?-súgta a fülembe Dan-

-Nem tudom amit te szeretnél!

És azzal a mozdulattal, lábait szétnyitotta, és én beestem közéjük.

Majd a derekamnál fogva megölelt.

-Olyan szép vagy! De csináljuk azt amit te szeretnél. Mondj valamit!

-Dan, te ismered a várost. Majd te mondasz vagy ajánlasz valamit, és én elfogaom!

-Oké...akkor, menjünk el várost nézni?

-Menjünk.

Mellettünk a társaság tökéletesen érezte magát. Dani és Max folyamatosan csak nevettek. Kevin valakivel telefonon beszélt, de ő sem érezhette rosszul magát, mert minden második mondat végénél nevetett egyet.

-Carlos, mit szólsz ahhoz hogy megint a hazádban versenyezhetsz?

-Én mindig is szerettem a hazi rajongókat, és még most is szeretem őket.

-Ez kedves!-mosogtam felé-

-Köszönöm. Igyekszek mindenkivel jó kapcsolatot ápolni, főleg a rajongóimmal.

-Tanya, állj fel, el kell valamit intéznem.

-Persze, Sajnálom.

-Semmi, hercegnőm, csak fontos.

Felállt, és a zsebében csörgő telefont kivette, majd beszélni kezdett. Ha jól hallottam Dan kocsijával volt valami.

Miután befejezte, kérdő szemekkel véztem rá, és bólintottam egyet, ez annyit tett, mi történt?

-Tanya, sajnálom de nem tudunk elmenni ma sehova, baj van a kocsimmal.

-És mégis mi?

-Nem működik a fékbetétje.

-Persze Dan, akkor bent leszek melletted a műhelyben.

-Nem kell, még a végén valami történik veled. Nem szeretném hogy bajod essen.

-Hát jó...

-Ne szomorodj el, ott leszek és versenyezni fogok, csak ezt a pár órát, folyamatos tesztelésekkel fogom tölteni.

-Jó, nem baj, csak én...

-Te? Igen?

-Én veled akartam lenni, és szurkolni hogy jó legyen a kocsid szabadedzésen.

-Tanya, a kocsim tökéletesebb lesz mint amilyen volt.

-Tudom...csak félek hogy bajod esik! Mert ha a fék nem...

Kavin Közbeszólt.

-A fék ha megjavítják, márpedig megfogják, a szerelők kiválóan javítják meg. Úgyhogy Tanya, ne aggódj Daniilnek semmi baja nemlesz.

Rámmosolygot, és én visszamosolyogtam rá.

-Tanya, Kevinnek igaza van. Semmi bajom nem eshet, ne aggódj miattam. Foglalkozz magaddal nyugodtan.

-De én....féltelek!

Pattogtam mérgemben.

-Tanya, én féltelek inkább téged. Nem akarom hogy bajod essen, nem véletlenül nem kérem hogy gyere a műhelybe. Bajod eshet.

-Rendben Dan..megértettem. Akkor nem idegskedek.

-Nem is kell, nincs miért!

Mgához ölelt.

Mire vársz még? [D.V.K]  🏁Befejezett🏁Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang