'Lieverd, kom je even beneden.' Hoor ik mijn moeder zeggen. Ik klap mijn laptop dicht en loop naar beneden. Daar zit mijn moeder op de bank, ik ga bij haar zitten. 'Amber, heb je zin om in de tijd dat Louis vrij is bij hem te verblijven?' Vraagt ze vrolijk. 'Oh mijn hemel ja!' Zeg ik en geef haar een knuffel. 'Hahaha, ga dan maar snel je klaarmaken. Je vliegt morgen naar Londen.'
Ik huppel naar mijn kamer. Ik pak een koffer en leg hem open op bed. Ik begin met allemaal ondergoed en sokken er in te doen. Als ik daar mee klaar ben, begin ik met allemaal setjes kleding te maken. Een paar voor warme en voor koude dagen. Na een half uur ben ik daar mee klaar en doe drie paar schoenen er bij. En als laatste mijn laptop, haar spullen, gezichtsverzorging(crème, make-up etc) en lichaamsverzorgings dingen er bij.
Zo, mijn koffer is nu klaar. Het was al tien uur dus ik besloot maar mijn tanden te poetsen en te gaan slapen.
Morgen ga ik Louis eindelijk weer zien! :)
-Volgende Dag-
'Amber, word wakker vandaag ga je naar Lou.' Zegt mijn moeder. Ik open mijn ogen en zie haar lieve gezicht. Ik geef haar een kus en begin me klaar te maken.
Ik trek een setje lingerie uit mijn kast en doe het aan. Als kleding kies ik voor comfortabel. Dus een grijze joggingbroek met een strakke licht-blauw met wit gestreepte trui. Mijn blonde haren doe ik in een knot, en loop naar de badkamer.
Het koude water gooi ik over mijn gezicht, om me echt wakker te maken. Ik droog mijn gezicht even af en begin mijn tanden te poetsen, terwijl ik LiveWhileWe'reYoung neurie.
Ik spoel mijn mond en begin aan mijn make-up. Ik hou het simpel met alleen wat mascara en lipgloss.
Ik loop terug naar mijn kamer en pak een rugzakje waar ik mijn mobiel, portemonnee en mijn ticket in doe en loop met alle spullen naar beneden. 'Ga je mij niet missen?' Vraag ik een mam. Ze lacht een beetje. 'Zolang jij blij bent, ben ik dat ook.' Ik glimlach en ga met mijn moeder naar buiten. We laden de spullen in de auto en beginnen te rijden naar Schiphol.
'Dag mam! Ik hou van je!' Roep ik nog terwijl ik naar de duane loop.
-Geland In Londen-
'Hey Lou! Ik sta met mijn spullen bij de uitgang. Waar sta jij met de auto?' Vraag ik hem aan de telefoon. 'Hallo?' Hij zegt niks? 'Boe!' Iemand pakt me bij mijn schouders! 'Ieh!' Gil ik en draai me snel om! Daar staat Louis met een brede glimlach! 'Louis!' 'Ambie!' En we geven elkaar een knuffel. 'Ahum.' Hoor ik en kijk op. Ik zie 4 jongens achter Louis staan. 'Oh mijn god!' Roep ik. Daar staan de rest van OneDirection!
'Louis! Had gezegd dat zij ook kwamen! Dan had ik me meer opgemaakt!' Sis ik, iets te hard.. Niall grinnikt. 'Je ziet er mooi uit hoor.' Zegt hij en ik bloos..
'Kom we gaan naar ons huis!' Zegt Louis. Ik pak mijn koffer en rugzak en wil lopen. 'Geef mij maar die koffer hoor.' Hoor ik Harry zeggen. 'Hoeft niet!' Roep ik en steek mijn duim omhoog. Alle 5 kijken ze mij ongelovig aan. 'Hé, ik ben dan wel klein, maar dat betekent niet dat ik slap ben.'
JE LEEST
louis' sister
Fanfictionwaarin amber voor een tijdje bij haar broer louis gaat logeren {fanfictie #328} all rights reserved © oreonouis 2014 (ik was iets van 11 toen ik dit schreef dus carrot af you know)