Laatste Hoofdstuk

2K 95 9
                                    

een week later

Niall's POV.

Nog steeds kon Amber niet praten, de reden weten we nog steeds niet. Steeds als ze het gaat opschrijven, gebeurt er wel iets dat haar uit haar concentratie haalt. Zoals gisteren;

Ik zat op de bank rustig wat FIFA te spelen, terwijl Amber binnen kwam lopen. (het was gelukkig wel gelukt om haar weer verliefd op mij te laten worden!) Ik keek op en klopte op de beige stof naast mij. Ze slofte naar de bank toen en kwam tegen mij aan liggen. Ik speelde wat met d'r haar en bedacht mij opeens iets. "Am," Ze keek mij aan met haar aqua blauwe ogen. "zou je misschien kunnen opschrijven waarom je niet kan praten?" Ze knikte en sprong van de bank af, naar de eettafel.

Daar haalde ze een klein notitieblokje vandaan en een pen. Amber ging op een kruk zitten en begon druk te schrijven. Ik ging alvast overeind zitten. Toen het potlood de laatste punt neerzette, kwam Louis binnen stormen. "Am!" Hij plofte voor haar op de grond neer. "Kom mee maar buiten! Het buurmeisje, Evelien, heeft een nieuwe fiets!" Zonder dat ze antwoord kon geven werd Amber al van de kruk getrokken en mee naar buiten gesleurd.

Met een zucht landde ik met mijn hoofd op een kussen. We zullen het ook nooit te weten komen ook en misschien, heel misschien, is dat wel goed.

ik weet het! ik weet het! dit is het laatste hoofdstuk.. maar zoals jullie al weten heb ik geen inspiratie meer voor dit verhaal. ik had ook niet echt iets voor ogen toen ik het begon. hopelijk stel ik jullie niet teleur! want ik ben druk bezig met een nieuw verhaal te schrijven! nogmaals erg sorry.

liefs, ava

louis' sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu